Slniečkový deň a nový smartphone

Ahojte dnes trošku odbočím od všetkých recenzií a haul článkov :)
Najprv dnešný deň vyzeral byť síce slnečný ale chladný no nakoniec a počasie tak krásne upravilo, že som vybehla vonku vo svetríku :)

Tí , ktorí trošku poznáte môj blog viete, že som sa znova vrátila žiť do UK a tu je takéto počasie vzácne. Na oblohe nebolo ani jedného obláčika a neviem ako vy ale vždy keď vyjde slnko dodá mi to energiu .


A ako už naznačuje názov môjho príspevku pred pár dňami som si kúpila nový mobil. Vymenila som Sony Z2 za Samsung Galaxy S6. 
Hlavný dôvod bol ten, že Sony má prednú kameru nič moc a zdalo sa mi, že Samsung ju má lepšiu . Fotky na porovnanie fotiek z jedného a druhého mobilu nájdete na konci :) 






Tak toto je selfie s niekým , kto musí utekať na prechádzke :D






To bude veľa žabiek :) 








Vtáčie hniezdo boli sme zvedaví, či tam nebudú vajíčka ale neboli :)



A ešte fotky na porovnanie. 
Musím povedať, že sa mi na Samsung zvyká ťažko. Nie, že by to bolo niečo iné, ale Sony som už mala po sebe niekoľko rokov a akosi sa mi Samsung nikdy nepáčil :)  a vždy som hovorila, že ja taký nechcem.

Teraz ako ho mám a je tam napríklad odomykanie obrazovky pomocou odtlačkov prstov začína sa mi páčiť . Tým zabránite aby sa vám vo vrecku kadečo pozapínalo :) a môžete si telefón odblokovať len vy :) 

Veľkostne je Samsung Galaxy S6 rovnaký ako Sony Z2 .
Ale Sony je citeľne tažší a zle sa s ním v rukách manipuluje. 

Sú tam ešte nejaké rozdiely a oba telefóny majú svoje výhody. Napríklad Sony je vodotesný a dá sa k nemu dokúpiť pamäťová karta narozdiel od Samsungu, ktorý mám ja :)

A teraz fotky :)

Sony fotí s predným fotoaparátom  veľmi zblízka a keby som chcela oddialiť  musela by som mať dlhšiu ruku :)

 Táto ďalšia foto je fotená s maximálnym ZOOMom .Farebne sa mi páčia fotky aj na Sony telefóne ale len vtedy, keď je pekné počasie.

Tak to by bolo z dnešného článku všetko.




Komentáre