Recenzia : starostlivosť o BLOND vlasy

Suché končeky, dehydratácia a málo lesku. To pravdepodobne trápi aj teba ak máš blond vlasy.

Každá sme iná, a preto je super , že si môžeme každá vybrať, čo nám vyhovuje.
Z mojej skúsenosti je lepšie produkty na vlasy striedať. Vlastne ma k tomu prinútil LOREAL, ktorý mi zrušil jediný šampón na lupiny, ktorý som stále používala.

Čo sa týka šampónov, tie striedam tak 2 až tri. Nie všetky šampóny mi robia dobre na pokožku hlavy.  A preto, keď mi nejaký vyhovuje, radšej pri ňom ostanem .



HERBAVERA, NIVEA a LOREAL



HERBAVERA - Kofeínový Šampón

Tento šampón je úplne super. Stojí asi 1,50 eur a používam ho najčastejšie. Vlásky sa až tak nemastia, pomáha aj proti lupinám a čo je najdôležitejšie prestali mi kvôli nemu rapídne padať vlasy.
Obsahuje kofein, ktorý posilňuje vlasy a podporuje ich rast. 

NIVEA - hairmilk

Tento šampón je veľmi jemný a zároveň účinný. Nezaťažuje vlasy a zanechá ich pekne čisté. O tej vôni ani nemusím písať ale tá je úplne úžasná. Tradičná vôňa Nivei. 

ELSEVE - Loreal Dream long 

Kombinácia týchto produktov je skutočne zaujímavá .Okrem dostupnej ceny je najväčším plusom aj to, že mi vlasy zanechá nezaťažené a hlavne hladké. Čo je pri mojej dĺžke vlasov veľmi dôležité.
NO haircut cream používam na mokré vlasy. Zdajú sa mi viac hydratované a takisto aj rozčesávanie je o dosť ľahšie.
Okrem toho majú pre mňa príjemnú vôňu, no niekomu to voňať nemusí . 




Momentálne ešte testujem cesnakový šampón, ktorý má tiež pôsobiť proti vypadávaniu vlasov. A tiež ma čaká testovanie CHI šampónu.

 A čo vy ? Máte aj vy svoju obľúbenú radu produktov  ? 

Komentáre

Zverejnenie komentára