DIY- Z nepoužívaných džínsov kraťasy

Neviem ako vy, no ja tak nerada nosím rifle . Sú mi buď trošku malé alebo o čosi väčšie a takmer vždy krátke. A tak som pár riflí vyradila a odložila niekam, kde som na ne nedovidela .

V poslednej dobe som sa ale tak nudila, že som sa rozhodla z jedných riflí, ktoré som už dlho na sebe nemala, urobiť kraťasy .




Čo potrebujete :  rifle, nožničky, pinzeta



Odstrihnite najprv menej a potom už len dopasujte.  Strih nemusí byť rovný, keďže budeme konce ešte roztrapkávať , prípadné nedokonalosti nebude vidno. 


Ďalej už stačí iba roztrapkať konce pinzetkou :)  :) 



Tiež môžete spraviť pár ďalších dierok, ktoré potom tiež roztrapkáte .




A tu je výsledok :)





Komentáre

  1. No tak něco podobného potkávám na hodně holkách a přijde mi to hrozně nevkusné, až jakoby nevhodné. Ale tak ať si každý nosí, co se mu líbí :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno tak myslím si že občas trošku zmeny nezaškodí a 100 ludí 100 chutí. Nemôže sa každý obliekať podľa názoru jedného človeka :) takže s tým súhlasím, že nech každý nosí čo sa mu páči :) a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Mám rada DIY a pretváranie už nenosených vecí! Ja sa tiež prikláňam k babám že mi tie diery prídu už trochu too much a to ja som celkom extravagantný človek ale hlavné je, že sa to páči tebe!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Natalia :) Following you too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Staré rifle som takto pretvorila vždy s mamkou keď som bola mladšia 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja moje prvé čo som skrátila pred pár rokmi vyzerali hrozne :D vôbec som tie nitky nevyťahala :) a čakala som že sa to samo spraví :D no aj tak som ich nosila :D

      Odstrániť
  6. Ty díry tam být nemuseli, jinak si myslím, že to je skvělý nápad :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára