Recenzia luxusná vlasová kozmetika SHU UEMURA :zaplatili by ste toľko za produkty?



V čom je výnimočná ASHITA SUPREME OD SHU UEMURA oproti lacnejším drogériovym produktom?

Špeciálnou ju robí japonská ingrediencia zvaná Ashitaba. Volajú ju aj LISTY ZAJTRAJŠKA. 

PREČO?


Keď odrežete lístok ashitaby, na druhý deň narastie nový.

Táto rastlina obsahuje zlúčeninu DMC, ktorá sa nikde inde nenachádza. Má anti-aging schopnosť. A dokáže rastlinku extrémne regenerovať. 

Pridáva sa do jedál čerstvá alebo sa suší. Považuje sa za rastlinu, ktorá spomaľuje starnutie. 


 

Na tých produktoch je cítiť , že sú iné kvalitou. 


✨Šampón je veľmi jemný, dobre pení a vlasy nezaťažuje. Dobre sa zmýva a zanecháva pocit ľahkosti. 😊

Toto je zatiaľ jediný šampón, po ktorom som mala vlasy bez zaťaženia .



✨Kondicionér, má extrémny vyhladzujúci efekt. Doslova zaceľuje a regeneruje vlas zvonku. 




Vlasy sú po ňom hladké, ľahké, lesklé a hydratované. Je cítiť ako sa štruktúra vlasov zlepšuje už po prvých použitiach.

✨Sérum má gélovitú štruktúru. Je dobré ho naniesť najprv na dlane a až potom do vlasov.  Oživí, dodá lesk a energiu do vlasov.

  



Ak Vás trápia vlasy bez lesku, života, suché a dehydratované pozrite sa na tieto produkty. 
Začala by som určite kondicionérom. Ten podľa mňa robí najväčšie zmeny. 

Za mňa majú tieto produkty aj mínus. A tým je ich vôňa.🤧 Tá mi pripomína pánsky deodorant.  Na začiatku je veľmi silná, ale na druhý deň je cítiť menej. 😉

A koľko by vás vyšiel šampón, kondicionér a sérum dokopy? 

Približne 220 eur.



Komentáre