Z blond farby na hnedú (Ako na to ,doma) ...

Blond vlasy sú veľmi pekné

ale bohužiaľ veľakrát tá farba nie je taká akú by sme si predstavovali ...



Farbenie na blond, pri mojich tmavohnedých vlasoch, bolo viac než náročné. A priznám sa, že veľakrát to nevypadalo najlepšie . Nikdy som nemala farbu akú by som chcela. Väčšinou to prvé dni po farbení skončilo pri žltých otieňoch ...



Túto farbu som skúšala ako prvú, pretože som si ju omylom zobrala namiesto tej, čo som chcela. Potom vo výsledku uvidíte taký dlhý hnedý pás. 

Ak by niekto chcel prejsť z blond na naozaj  tmavú hnedú - Táto Loreal paris virginia 5.3  je podľa mňa silná a ideálna farba .



Na moju premenu som si vybrala

 LOREAL PREFERENCE FLORIDA HONEY BLOND 7.3


Chodila som okolo nej a predstavovala som si podľa obrázkov, čo bývajú na zadnej strane, ako mi to asi chytí. Nie vždy to podľa toho sedí, no ja som mala asi šťastie.

Toto je konkrétne medová blond. Nejde teda o extrémnu zmenu. Je lepšie prefarbovať vlasy postupne ak chcete prejsť na tmavší odtieň.




Kúpila som  si 4 farby :) nakoniec mi na dlhé vlasy stačili 3 farby.






Musím poďakovať mojej sestre za trpezlivosť. Tých vlasov bolo naozaj dosť.





Táto farba sa nanáša na mokré (vlhké ) vlasy. My sme použili ten zelený rozprašovač.








.
.
.
.
.
.
.
.
.
A TU JE VÝSLEDOK
..
.
..
.
..
.
..
.

Moje prvé pocity boli zvláštne. Predsa je to zmena a pripadalo mi to akoby som mala na hlave parochňu. Akoby tie vlasy ku mne nepatrili.

Po pár dňoch som si zvykla a bola som šťastná, že som sa rozhodla pre takýto krok. Myslím si ,že tá farba ktorú som mala pred tým sa vôbec nehodila k mojej pleti.  

Škoda, že som tak chodila celú strednú školu. 😆



Moje hodnotenie :

  • Vlasy som mala po farbení hodvábne
  • Nemala som pocit, že by mi tá farba zničila či vysušila vlasy
  • Vlasy sa veľmi pekne leskli
  • výdrž farby bola slabá, postupne sa mi vymývala, ale to mi až tak nevadilo. Dobre sa cítim s farbou niečo medzi blond a hnedou. Hneď na obrázku nižšie stále môžete vidieť pás tej tmavšej farby
  • veľmi túto farbu odporúčam a ak by som do toho išla znova určite siahnem iba po tejto značke






Pár mojich rád :

  • hovorí sa, že prechod z blond farby na hnedú farbu môže dopadnúť aj na zeleno. Asi na tom niečo bude.  Preto je dôležité buď sa zveriť svojmu kaderníkovi alebo nešetriť na kvalitnej farbe.
  • Tak isto si to treba dobre premyslieť a zvážiť si aké sú vaše vlasy aký majú odtieň a porovnať si to s výsledkami, ktoré sú na každej zadnej strane farieb na vlasy.
  • najviac sa mi osvedčila značka LOREAL. Mala som už takéto pokusy o zmenu aj predtým, so značkou Garnier, ale tie farby mi na moje vlasy nechytili. Efekt žiadny . Aj keď patria pod seba, predsa je tam rozdiel. Aspoň z mojej skúsenosti. Samozrejme, že som neskúšala všetky farby od Garnier.


  •  Ak máš nafarbené blond vlasy (a tvoje pôvodné vlasy sú hnedé) a chceš  prejsť na hnedú farbu, je treba myslieť aj na toto : 
Vlasy, ktoré ti budú vyrastať sú tmavo hnedé. To znamená, že teraz už nemôžeš použiť na odfarbenie korienkov tú istú farbu, s ktorou si si odfarbovala blond vlasy (v mojom prípade LOREAL PREFERENCE FLORIDA HONEY BLOND 7.3 )  . 

Tu zas musíš nájsť takú farbu, ktorá odfarbí tvoje originál tmavé vlasy a zároveň bude ladiť so zvyškom. 

toto bola moja najtmavšia farba






na porovnanie :)








Komentáre

  1. pekne fotky... len nebadam tu hnedu:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niee ?? no je to mozne ... medova blond ... ale aj tak by som skor povedala ze ide skor o hnedu .. blond som mala fakt blond

      Odstrániť
  2. taková změna! ale ta hnědá se mi líbí více :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sestra je fakt šikula a moc krásně ti to udělala. Já nebarvím jen vždycky nechávám růst a pak třeba nechám o víc ostříhat...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím ťa kde si kúpila florida honey blond, lebo v BA ju neviem zohnať ani v Rakusku ani v Prahe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj skupila som ju v anglicku ked som tam bola. A mas pravdu ja jju tiez hladam na slovensku ale este som ju nenasla ani v Bratislave.

      Odstrániť
  5. Ahoj, super farba aj zmena :-) Ako dlho si nechala pôsobiť farbu?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, super zmena aj farba :-) Ako dlho si nechala farbu pôsobiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj ... nechala som si farbu posobit podla toho ako tobolo napisane v letaciku. Bala som sa ako to chyti lebo vela ludi si mysli ze ak ides z blond na hnedu moze sa stat ze ozelenies.Mne sa to nestalo. Mozno dobra farba a mozno som dobre vystihla odtien mojej blond a potom tej farby s ktorou som farbila ... no a este taka vec ze tato farba sa dava na vlhke vlasy... moja sestra pri tom ako ma farbila rozprasovacom( na jednej z fotiek je ho vidiet) mi tie vlasy este mierne vlhcila ... ale vsetko je v navode :)

      Odstrániť
  7. Tá hnedá je dokonalá ♥
    Ja rady kaderníkov neriešim, viac viem o vlasoch ja ako oni zvyčajne :D mne napríklad jedna "profi" kaderníčka poradila Timotei šampón, a to je tá najhoršia vec pre vlasy :D alebo že silikónové prípravky musím používať :D strašné, akých máme "profesionálov" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wou no ten šľampón by som jej ešte odpustila lebo každému sadne niečo iné( aj keď som ho neskúšala )... ale tie silikkónové prípravky tak to je moc :)

      Odstrániť
  8. vysledok sa mi páči, kedze aj ja chcem niečo také,.. ale vysledna farba určite nie je hnedá, opytajte sa ktorehokolvek kaderníka :-D ja chcem popolavu blond docielit, mam odfarbene vlasy uz polroka,.. po zhliadnuti toho asi vyskusam tuto farbu..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára