RECENZIA : MIXA proti MIXE (micerálne vody)

Obľúbila som si micerálne vody. Už mám druhú od MiXA aj keď nemám  extra citlivú alebo červenú pokožku. Mám ale dobrý pocit, že si pekne čistím pleť.
 :)

1. Som mala a 2. som si kúpila novú

Čo sa týka kvality obe sú veľmi dobré. Veľa ráz si s nimi doodličujem aj oči a vôbec neštípe
Odličujú a čistia pleť fakt super

Jediné čo mi na tej prvej vadilo bola pumpička. Každý raz som na ňu nadávala lebo mi fakt  vyšlo pomimo viac ako na tampón. 


Mám rada produkty s obsahom ruže, lebo mi robia na pokožku veľmi dobre . A preto ma aj trošku zamrzelo, že moja druhá MIXA ju nemá. Má ale PH5,5 a panthenol. 

 M



Balenie je aj dosť veľké, preto som bola ochotná zaplatiť okolo 7 eur alebo 8 už si nepamätám.   :)


Čo poviete na MIXA výrobky ? Máte nejaké dobré alebo naopak zlé skúsenosti ? Rada si prečítam vaše komentáre :) 

Komentáre

  1. Tú s tou pumpičkou máme doma aj my, mamka ju kupuje už akosi automaticky. Je naozaj veľmi dobrá, ale presne ako vravíš, na pumpičku nadávam každý jeden raz ako idem micerálku použiť. Po tej druhej kuknem, vyzerá byť dobrá. Inak máš nádherný lak na nechtoch! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by si si tu druhu kupila uvidis ako ti odlahne :D z toho ze si sa zbavila pumpicky :D neviem ci sa vobec niekomu s tym dobre robi :)

      a ten lak neviem ci je vidno ale je matny a pieskovy ma taku peknu modru, farbu ktorej som neodolala aj ked si moc take farebne laky nedavam :)

      Odstrániť
  2. Já si už s tou pumpičkou koupila po druhé. Kdybych věděla, že dělají i novou bez, tak sáhnu po ní. Tak příště. Vyzkoušela jsem už dost micelárek a ta od Mixy mi přijde nejlepší :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára