BALEA Beauty Expert (TOTO MUSÍTE VYSKÚŠAŤ) - tekutý píling s BHA kyselinou (RECENZIA)

 

Chemický peeling doma? 


🙂

Možno ste už počuli o AHA, BHA a PHA kyselinách. Sú to kyseliny, ktoré môžete v pohode použiť aj doma vo vhodných koncentráciách.


BHA kyselina je viazaná na olej, vďaka čomu prenikne ešte hlbšie do pórov. Pomáha rozložiť kožný maz, spôsobujúci upchávanie pórov. Zároveň má protizápalové  účinky, čím predchádza vzniku nových vyrážok.

zdroj obrázka pinterest.com

BHA kyseliny sú najprospešnejšie pre mastnú a zmiešanú pleť so sklonom k akné a pre tých, ktorý sa chcú zbaviť vyrážok a čiernych bodiek.

Balea tekutý píling som objavila úplnou náhodou na videu jednej blogerky (TU). Som z neho úplne nadšená a chcem možno aj ja niekomu,kto bude čítať tento článok poradiť.

Prvá aplikácia

Najprv je dôležité vybrať si vhodnú kyselinu na typ svojej pleti a s aplikáciou začať opatrne. Prvý krát odporúčam kyselinu naniesť na pokožku večer. Ja som cítila také jemné štipkanie ,svrbenie a teplo. Miestami som mala na tvári červené fľaky. Očividne tam nejaká reakcia prebehla. Bol to zvláštny pocit, no musím povedať, že do rána som na to aj zabudla 😅 

Ráno ma čakala vyrážka vedľa nosa a hladké a žiarivé čelo ako po botoxe . Obzerala som sa v zrkadle akoby som sa už dlho nevidela . A vtedy ma tento produkt zaujal. Použila som ho aj v to ráno. a zas sa zopakovali reakcie ako večer. Aj priateľ sa zhrozil, že z čoho som taká červená. Odvtedy ho používam denne. Niekedy aj 2x ale väčšinou raz do dňa. A takéto reakcie z neho už nemávam. Je veľa produktov, ktoré sľubujú rozžiarenie pleti. Ale čo je žiarivá pokožka, som pocítila až po tomto produkte.

Výsledok používania ?

Hladká, žiarivá pokožka, stiahnuté póry v okolí pod očami. Pleť sa mi zdá farebne jednotnejšia ako pred tým. Čierne bodky nemusím vytláčať už tam proste nie sú.



A ako to funguje ? Prečo by ste ho mali zaradiť do svojej starostlivosti ?

Ide o chemický píling. Možno si aj čistíte tvár pomocou prípravkov,ktoré majú v sebe malinkaté guličky. Ja po skúsenosti s chemickou exfoliáciou by som si už nikdy na pokožku tváre mechanický píling neaplikovala.
Chemický píling je podľa mňa šetrnejší a oveľa účinnejší. Pokožka má z mojej skúsenosti oveľa lepšiu štruktúru a verím, že aj tie vrásky neprídu tak skoro. Na dokonale čistú pokožku má väčší zmysel aplikovať séra a kvalitné krémy, pretože sa lepšie vstrebávajú a prenikajú hlbšie do pokožky. 



O našu pokožku sa treba starať tak ako o čokoľvek iné . Koža je náš najväčší orgán, chráni nás a naše vnútro pred vonkajšími vplyvmi a je tiež viditeľná. 

Aké sú vaše obľúbené produkty, ktoré radi používate ? 


Spravila som video, kde rozprávam aj o tejto kyseline.👇




Komentáre