Recenzia : Zmiešaná Pleť ??Make up - Infallible L´oreal




L´OREAL Infallible 24 Matte PÁN MAKE UP vyslovene na mastnú pleť.



Keď máte zmiešanú pleť väčšinou vás trápia tieto "maličkosti" : viditeľné póry, lesknutie sa počas dňa, roztekanie make upu alebo prípadné fľaky.
Preto je dôležité nájsť si taký make up aby sme sa naň mohli aspoň na pár hodín spoľahnúť. 


Pre koho je tento make up?
Pre zmiešanú až mastnú pleť. :)

Aké má vlastnosti ?
Narozdiel od niektorých make upov je tento naozaj zmatňujúci. To je jeho dominantná vlastnosť. Pleť vám krásne vyhladí.


Akú má textúru?
Konzistencia je podľa mňa stredne hustá. Napriek tomu sa dá veľmi pekne rozotrieť . Je to taká  hustejšia hmota, ktorá sa rozotiera dobre ako krém . Po chvíli vám na pleti zaschne a vytvorí sa ako keby PÚDER. Je to akoby ste si dali make up a naň púder. Niečo ako  2 v 1.

Aká je krycia schopnosť ?
Povedala by som že je viac než stredná ale zase úplne vysoká nie je.


Ako dlho vydrží? Naozaj 24 hodín ?
Tak dlho som ho ešte neskúšala ale kľudne by som povedala, že áno.

Je treba dávať pod tento make up bázu alebo treba ho počas dňa prepúdrovať ?
Nie a to je na ňom to najlepšie. Od rána až do večera mi vydrží bez toho aby som musela púdrovať a nepoužívam ani bázu. Musím však povedať, že nemám extrémne mastnú pleť .

Robia sa počas dňa fľaky ?
Nie Nie Nie :) 

Robí sa efekt masky ?

Nie nerobí. Aspoň podľa mňa je tento make up na pleti úplne prirodzený. Neusádza sa vo vráskach a nevstrebáva sa mi ani do pórov.



Moje zhodnotenie :
Som s ním nadmieru spokojná. Pôsobí prirodzene a dokonale splynie s mojou pleťou, zmatní ma na celý deň, nerobí mi fľaky (ako zvykli iné make upy), má veľmi dobrú kryciu schopnosť.
Za jediné mínus považujem- malý výber odtieňov. Na fotkách vidíte 11 vanilla ale keďže sa mi zdal predsa len bledý siahla som po 20 sand.

 Viem aké to je mať zmiešanú pleť a nemať správny make up. Najviac ma vedelo rozhodiť to, keď som sa večer pozrela do zrkadla a mala som buď fľaky na tvári alebo mi make up niekde jednoducho chýbal. A hovorím si to vážne som takto chodila po vonku ? ... (Ja som ten typ, ktorý nenosí väčšinou u seba zrkadielko :D ) 


Každá sme iná a to čo vyhovuje mne nemusí vám. No myslím, že ak ste ešte nenašli na mastnú pleť make up tento od Lorealu stojí za vyskúšanie :)


Pekný deň.



Komentáre

  1. Vzhľadom na to, že som majiteľka tej nakomplikovanejšej pleti (zmiešaná mastná pleť), je zázrak nájsť voľne dostupný make up, ktorý by mi na 100% sedel. Ďakujem za skvelú recenziu, na tento make up sa určite pozriem :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola by som rada ak by ti sedel, viem si predstaviť že je to masaker vybrať si make up :) Ja s tým tiež mala problém :) fľaky, lesknutie a tak ďalej by som mohla písať :)

      už mi ale písali aj teké nazory, že im tento make up vyhovoval a potom znova nie, tak ja dúfam že mne sa to v najbližšej dobre nestane lebo konečne možem povedať, že som si našla dokonalý make up. S ktorým sa nemusím kontrolovať :)

      Odstrániť
  2. Tak to sa naň iste pozriem :). Lebo tiež mám zmiešanú mastnú pleť a príde mi, že všetko čo si na ňu dám vyzerá neprirodzene a preto makeup radšej nepoužívam. No tento ma zaujal, takže pozriem v drogérii a uvidím či po ňom siahnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som bola úplne šťastná keby som si nemusela make up dávať :D ... v podstate nemusím ale mám veľmi bledú pleť a keď si dám make up mám aspoň zjednotenú pleť :) ... ty ak nemusíš make up nosiť tak to máš super a na tvojom mieste by som ani neskúšala :) mám jednu známu a ona má super pleť a vyzerá lepšie bez make upu ako s ním :) ... aspoň ušetrí :)

      Odstrániť
  3. Taky ho mám moc ráda. Na mou smíšenou pleť jeden z mála, který mi vážně sedl ! :)
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára