Recenzia: Loreal Paris Preference 6.35 HAVANE svetlá gaštanová farba

Tak a ja ďalej pokračujem v premene z blond farby na hnedú... 



Loreal préférence Récital 6.35 HAVANE Svetlá gaštanová 



Táto farba nebola veľmi dobrá voľba pre mňa.  

Nanášala sa síce dobre ale musím povedať, že som sa trošku zľakla. Vlasy som mala kde tu s ružovým odtieňom. 

 Nie je dlhotrvajúca, skôr niečo ako šampón na odfarbenie. Farba chytila na tmavo hnedo ale každým umytím som mala vlasy svetlejšie a svetlejšie. 

Ak chcete prefarbiť blond vlasy na skutočne tmavú hnedú, LOreal preference 5.3 Virginia je lepšia voľba.


Komentáre

  1. Presne tieto farby od Loreal Preference používam aj ja a musím povedať, že som bola vždy spokojná. Teda furt som kupovala rovnaký odtieň "mango", čiže krásnu ryšavú ( http://ariannegoldphoenix.blogspot.sk/2014/03/opat-nieco-ako-random.html ...na poslednej fotke je vyfotená) Je síce pravda, že sa tiež zmývala, ale bola to podľa mňa furt lepšia farba než nejakká Palette od Schwarzkopf. Neni dávno som na hlavu vyliala odtieň "Shangrilla" a neskôr na mňa čaká odtieň "Antigua" všetko tejto značky. Chcem ísť z ryšavej na hnedo, tak potom dám na blogu vedieť, či sa bude zmývať rovnako ako tá tvoja. Jo a ten lesk...to sú len také žvásty, ešte sa mi po farbení vlasy neleskli, pokiaľ som si samozrejme nedala na vlasy nejaký prípravok na lesk. Som ti tu referát napísala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára