Moja skúsenosť s DETOXOM + celulitída

 Ahojte. Chela by som sa s vami podeliť o niečo, čo by som si ani len nepomyslela, že JA budem niekedy absolvovať. Posledný rok sa viac zaujímam o zdravie. Moje telo si prešlo veľkou záťažou - tehotenstvom.




Nehovorí sa tomu druhý stav zo srandy. Ja som sa tak aj naozaj cítila. Nielen počas tehotenstva, ale aj po ňom. Už som to tu raz písala, že sa mi veľmi pomenila pokožka. Z mastnej na polosuchú . Ale po tehotenstve som sa cítila aj veľmi nafúknutá a zavodnená. 

A hlavne som sa  nevedela zbaviť chuti na sladké. To sa aj podpísalo na vrstvičke tuku práve na bruchu. Tento detox ma tuku nezbavil ale čo môžem 100 % prehlásiť zbavil ma chuti na sladké. Občas i slaké dám, no už nemám také večerné vyjedanie sladkého. 



Začala som si študovať niečo o detoxe. Ako funguje a na čo si dávať pozor. Aké benefity to môže mať. Dať svojmu telu trošku "šok" a reštart. 

Určite existuje veľa Detoxov ale ja mám vyskúšané iba toho. A to hneď 3 x 😃. Zatiaľ.

Nachádzajú sa tu 3 hlavné produkty, ktoré je treba si kúpiť.



ALOE VERA

Pozor na žalúdočné vredy pri iných detoxoch. 

Tu aloe vera plní nie len túto funkciu, ale rozťahuje kapiláry a tým zabezpečuje lepšie prečistenie krvi a intenzívne detoxikuje . Zásobuje telo vitamínmi, minerálnymi látkami, esenciálnymi aminokyselinami, neesenciálnymi aminokyselinami , mono a poly sacharidmi a iné...



Skrátka budete mať počas detoxu svoje telo vyživované . 

BYLINNÝ ČAJ

Tento čaj obsahuje : Zelený čaj ,lístky mäty kôru zo stromu lapacho, lístky žihľavy, rooibos, citronovú trávu a koreň sladkého drievka.


Má skvelú chuť a ja  ho pijem nesladený . 

Kôra zo stromu LAPACHO má blahodárne účinky na organizmus. Pomáha pri cukrovke, liečbe kŕčových žíl a aj pri regenerácií ciev. Nazýva sa tiež strom Inkov. 

Rooibos - pomáha v boji proti nadváhe, zlepšuje trávenie, pôsobí proti depresiám a úzkostiam. Má močopudné účinky a ovplyvňuje mozgové centrum hladu. Zuby chráni pred zubným kazom. A blahodárne pôsobí na pečeň.

PRO BALANCE + ph prúžky

Lieky, káva, alkohol, pečivo, vyprážané jedlá spôsobujú kyslé PH nášho organizmu.
Ak funguje naše telo správne dokáže toto PH vyrovnať. Musí na to však tieto vitamíny a minerály(ak ich nemá zo stravy) ubrať vlasom, nechtom, zubom alebo aj kostiam. Na vlasoch alebo nechtoch si to všimneme hneď. No zuby a kosti sa prejavia zvyčajne až vtedy keď je neskoro. Riešením je stravovať sa dobre a kvalitnými potravinami(aj keď neviem ako vy ale v obchodoch v poslednej dobe som vždy natrafila na hrozné potraviny).



Pro balance tabletky boli navrhnuté tak, aby dopĺňali tieto nevyhnutné prvky pre normálnu činnosť nervovej sústavy, svalovej činnosti a udržaniu normálneho stavu kostí a zubov.

Na začiatku detoxu si zistíte ph moču, podľa toho si nastavíte dávkovanie tabletiek . A uvidíte  ďalšie dni ako sa vaše PH bude meniť k lepšiemu.



JEDÁLNIČEK dostanete ZADARMO

Jedálniček je veľmi dôležitý a preto je dôležité nepoľaviť a dodržať všetky inštrukcie. Potom vám zaručujem, že výsledok sa dostaví.


MOJE VÝSLEDKY

Začínala som na váhe 63 kg . Na konci detoxu som mala okolo 61 kíl .Týmto detoxom dáte svojmu telu reštart, začne vám lepšie pracovať metabolizmus. Zmenší sa vám objem žalúdka. Črevá aj krv sa vám prečistia. Dáte dokonalý "šok" v dobrom svojmu telu a niektorí možno dostanete chuť pokračovať v procese ďalej. Veľmi dôležité je po detoxe pokračovať v dobrom stravovaní, v menších porciách a  ja odporúčam aj pitie aloe.  Aloe v detoxe vypijete za 10 dní. Čajík a tabletky vám vydržia dlho.

Ja som sa celkovo cítila ľahšia akoby zo mňa opadla ešte popôrodná ťažoba. Uvedomila som si,že keď chcem aby mi moje telo fungovalo, musím mu dať výživu. A aj keď si dám občas niečo nezdravé, prevažovať musia hodnotné potraviny.

Od môjho prvého detoxu sa mi zlepšila aj celulitída. Všimla som si že, keď pijem aloe a pridám do toho z času na čas tento čaj celulitída akoby ani nebola . Celulitída býva tiež prejavom preťaženého lymfatického systému (preto ju aj chudé baby môžu mať ) a na to je práve tento detox ako stvorení. Nemusíte sa báť hladovania pretože jete 5 x denne. A už ako som spomínala je dôležite sa od tohto detoxu odraziť a pokračovať v lepšom životnom štýle.


Všetky produkty nájdete na oficiálnej stránke. Kúpiť si ich môžete cez môj link :

Slovensko link : https://www.lr-slovak.com/?sponzor=14272916_Nikola_Holkov%C3%A1

Česká republika link : https://www.lr-czech.com/?sponzor=14272916_Nikola_Holkov%C3%A1

Ak sa rozhodnete pre tento detox a potrebujete poradiť ako si objednať produkty, kontaktujte ma na instagrame @nikolafoxholkova

Jedálniček a pokyny máte odo mňa zadarmo. 


Komentáre