Recenzia :Nadmerné vypadávanie vlasov nie len po pôrode




Nikdy som si nemyslela, že budem mať niekedy problém s až takým veľkým vypadávaním vlasov.




Mala som už 2 operácie a musím povedať, že mi výrazne začali vlasy vypadávať už po nich. 
Tu som si pýtala radu na modrom koníku už v roku 2017, ale aj tie vitamíny odporúčané mi nepomohli.  


No ale po tehotenstve to bola zas iná káva. 

Bolo treba sa starať o bábätko a zvykať si na nový život, takže som vlasy veľmi neriešila.  Každý deň mi bolo ale naozaj do plaču pri pohľade na našu podlahu v byte. Neskôr keď som sa trošku aklimatizovala a oddýchla som si začala som sa o to zaujímať. A doteraz ľutujem, že som si neurobila fotky. Aspoň pre seba, že aká skutočná zmena nastane s tým správnym produktom. No vtedy som mala iné veci na mysli 😚

milujem túto fotku :)



Nie je podľa mňa úplne dobré čakať kým sa nám vlasy dajú samé dokopy. Kojenie tiež tým vlasov veľmi nepridáva.  A preto čím skôr zasiahneme, tým lepšie. 
Ja som po tehotenstve tomu nechala voľný priebeh a žiadne zlepšenie samo nenastalo.


O čo teda ide ? 

Určite o vysokú spotrebu vitamínov v našom tele, hormonálne zmeny alebo niečo iné čo nám berie potrebné vitamíny a minerály, ktoré naše vlasy potrebujú. 

TENTO PRODUKT SI MOŽETE SAMI OBJEDNAŤ :

Česká republika : jediný oficialny WEB
Slovenská re publika : jediný oficiálny WEB

Toto sú oficiálne stránky a keďže som LR partnerom, môžete si ho objednať aj takto . Alebo tým , že ma kontaktujete. Ešte vás chcem uistiť, že tento produkt používam a mám spokojné zákazníčky aj zákazníkov. Keby som sama nevedela ,že to naozaj funguje určite by som to ďalej neodporúčala . 
LR má niekoľko produktov a ja odporúčam iba tie ktoré mám odskúšané a na ktoré mám dobré recenzie. 


Jedným spôsobom na vrátenie vlasov do pôvodného stavu ( alebo lepšieho ) sú :

TABLETKY : stačia úplne jednoduché tabletky z lekárne za 4 eurá . 

Pri tabletkách si ale treba uvedomiť, že  vám môžu urobiť zle na žalúdok. (mne prišlo párkrát ťažko a veru letela som na záchod) 
A tým, že prechádzajú cez naše telo, vitamíny sa dostanú aj napríklad do chlpov na rukách, tvári, chrbte, nohách alebo nechtov, pleti, zubov atď.... Tiež si treba zistiť, či sa môžu užívať pri kojení.
Efekt tak nemusí byť úplne viditeľný .

Alebo :



Veľa mamičkám ale aj ľuďom, ktorý majú problém so slabými vlasmi už pomohol, preto vám dnes k nemu niečo napíšem a možno pomôže aj vám.
Je vhodný ako pre ženy tak aj pre mužov.



  • tabletky vám musia prejsť celým organizmom a zaberú vám tam, kde to vaše telo potrebuje. Nechty, pleť a aj ochlpenie na tele napríklad(tvár, ruky, nohy, chrbát - a tie chĺpky asi ani jedna z nás nechce posilniť 😃😃😃 ) . Tonikum si aplikujete priamo na pokožku hlavy a všetky živiny, sa koncentrujú práve tam. Korienky, čo je veľmi dôležité sa prekrvia, posilnia a vlasy zostanú dlhšie vo fáze rastu.
  • Tabletky môžu byť pre niekoho, kto má problémy so žalúdkom problém. Ja problém so žalúdkom nemám, no párkrát som si tabletky dala na nie úplne najedený žalúdok a prišlo mi bolo veľmi zle. Samozrejme, že riešením je dať si tabletky najlepšie poobede. No ak má človek naozaj problémy tak by som to veľmi neriskovala.
  • niektoré tabletky majú hroznú chuť. (a tie čo majú dobrú väčšinou majú v sebe veľa cukru). Mne na príklad, jedny tabletky vyhovovali, v pohode som ich rozhrýzla. No teraz keď si ich dám (pretože mi ešte pár ostalo), tak mi tá chuť dosť vadí a musím chvíľu predýchavať. Ale tá chuť nie je zas až taký problém.

Ako sa používa?


Tonikum sa nanáša priamo na čistú pokožku hlavy vmasírovaním . Vitamíny a účinné látky sa tak priamo dostávajú ku  korienkom vlasov a dosiahnete tým efekt rýchlejší a účinnejší. Niektoré látky obsiahnuté v tomto produkte sú určené priamo na vlasy a teda ich nenájdete v tabletkách.

Ja som  ani len nedúfala, že by som mohla mať niekedy bejby vlásky aj v kútoch . 




Ako  zamedzuje vypadávaniu vlasov? 

Vďaka svojmu inovovanému komplexu účinných látok má Procapil® trojaké pozitívne pôsobenie:

  • Kyselina oleanolová z listov olivovníka znižuje regresiu vlasových korienkov
  • Apigenín z citrusových plodov podporuje prekrvenie vlasových korienkov
  • Biotinyl-GHK (bielok s prímesou špeciálnych vitamínov) podporuje uchytenie vlasových korienkov

instagram : @nikolafoxholkova
účet na modrom koníku  : whitebubble
môj email : holkovan@gmail.com

Ja mám teraz vlasy, silnejšie, konce nemám konečne suché, hustejšie ako po pôrode. A čo je super, nevypadávajú mi tak enormne ako pred pár mesiacmi. 



🙂


Komentáre