Kyselina na tvár - chemický píling

Ahoj

Tiež tak radi nakupujete kozmetiku ? Nedávno som objavila super produkty, s ktorými sa s vami chcem podeliť. Tekutý píling BALEA je najlepší produkt, ktorý som kedy vyskúšala. Nielen od Balea značky ale celkovo. Určite ho na mastnú a zmiešanú pleť vyskúšajte. Ak máte citlivú pokožku alebo suchú skúste radsej AHA alebo PHA produkty.
Trblietavý sprej milujem. Vôňa je dosť silná (čo môže niekomu prekážať) ale trblietky sú výrazné a veľmi pekne odrážajú svetlo. .
Rozžiari pokožku, stiahne póry a zbaví vás čiernych bodiek. Po prvej aplikácií som mala pokožku jemne podráždenú a červenú. No aspoň bolo cítiť, že ten produkt robí svoju prácu. Dávam si ho iba večer, aby mala pokožka čas sa upokojiť.
Samoopaľovacia pena sa stala mojou obľúbenou hneď. Jednoducho sa nanáša a dobre drží. Farba je pekná. Nie žltá. Dúfam,že sa vám video bude páčiť. Ďakujem za každý odber, like alebo komentár.
Kontakt na mňa :

Instagram : @nikolafoxholkova https://www.instagram.com/nikolafoxho...


Spravila som o tychto produktoch  video na youtube

YOUTUBE

klikni na obrázok alebo odkaz


Komentáre