Recenzia :Trend It up make up s KOLAGÉNOM

Ahojte. 
Nedávno som mala možnosť prostredníctvom modrykonik.sk testovať kozmetiku
  Trend It up od DMky. 
Postupne Vám na môj blog pridám recenzie na tieto produkty :



➨Make up s KOLAGÉNOM
➨Fixačný púder
➨Korektor
➨Paletka rozjasňovačov
➨Paletka tieňov na oči
➨Laky na nechty
➨Rúž na pery
➨Vodeodolné tiene na obočie 
➨Špirála 


 ROSY TOUCH MAKE UP 020



Tento „make-up" by som skôr nazvala BB krém. Najprv som ho odsúdila, lebo krycia schopnosť takmer žiadna. No potom som si uvedomila, že v týchto horúčavách ani nie je treba silno krycí make-up. Tiež som si všimla, že sa jeho krycia schopnosť dá zvýšiť druhou vrstvou.



Najlepšie sa nanáša prstami. (Prsty som nepoužívala na nanášanie make-upu už roky. )Takže to bolo pre mňa trošku nekomfortné. 🙂 

Krytie: veľmi jemné

Konzistencia: ľahká, riedka, vodová

Vôňa: má celkom výraznú vôňu, ktorú cítiť pri nanášaní. Potom ju na pleti nie je cítiť.

Nanášanie: perfektne sa zapracováva do pokožky, je to akoby ste si dávali krém na tvár

Pre akú pleť je vhodný: Tento make-up obsahuje KOLAGÉN, čo je super a má tiež rozjasňujúci efekt. A to znamená, že pre zmiešanú pokožku treba použiť púder. 



Výsledný finish: na pleti pôsobí prirodzene, na tvári ho ani necítite. Príjemná hodvábna textúra.

Ako dlho vydrží: vydrží aj celý deň. No na konci dňa, samozrejme, nedrží tak ako tesne po aplikácií.

Cena: 4,95 eur (30 ml)

Dostala som dokonca pochvalu od mojej sestry. Boli sme vonku na záhrade na slnku a vraví mi, aký mám super make-up, že som na slnku a nemám žiadne mapy a fľaky po tvári. Ani nevidí, že by som sa potila, a že make-up pôsobí prirodzene. Dosť ma to potešilo aj prekvapilo zároveň, lebo ona sa nemaľuje už pár rokov. :D 

Môj tip : Je skvelý ako hydratačná báza (podklad) pod make-up, ktorý bežne používate. 

Komentáre