Recenzia : Lansinoh organický balzam na bradavky a suchú pokožku

Počas tehotenstva sa musíme o seba starať viac ako inokedy . Naše telo sa mení a pripravuje sa na svoju novú úlohu. Zmeny, ktoré sa dejú, sú rôzne. Ale myslím si, že ani jedna z nás sa nevyhne zmenám na prsiach a bradavkách.



Táto časť nášho tela je predsa len prvým kontaktom medzi nami a naším dieťatkom. 


V mojom prípade sa mi bradavky zväčšili počas tehotenstva možno aj 3 násobne 🙏 . Pokožka na nich bola suchá, podráždená a tiež si prechádzala rôznymi farebnými zmenami, začervenaniami. Každé, dokonca aj najmenšie šuchnutie o oblečenie ma veľmi bolelo. 


Ani by som tomu neverila, keby som si to sama nezažila. Naozaj nie je jedno, ako a čím si ošetrujete práve tieto partie. Keď som skúšala rôzne krémy, na chvíľku síce pomohli ale skutočne len kým sa krém celý nevsiakol. Niektoré ma dokonca na bradavkách dráždili a bolo to horšie ako keby boli len suché.

Po pár zlých pokusoch som pochopila, že táto časť tela potrebuje špeciálnu a šetrnú starostlivosť.


Lansinoh je značka, ktorá na trhu pôsobí už 30 rokov a venuje sa potrebám mamičiek.  Zakladateľka tejto značky je žena, tiež mamička. A keďže my  ženy vieme, čo je pre nás najlepšie, niet divu, že je táto značka taká obľúbená.


Prvý produkt, ktorý momentálne používam, je táto novinka Organický Balzam na bradavky. 




Na čo všetko sa môže použiť ? 

Hlavne na okolie bradaviek a tiež suchú namáhanú pokožku. V tehotenstve nám najviac rastú prsia a bruško. A z mojej skúsenosti, je niekedy potrebné sa  natierať aj 2x denne. Hlavne na začiatku druhého trimestra . Skúsila som ho naniesť aj na pery. Má neskutočné zloženie, ktoré okamžite zvláčni suchú pokožku. 

Aké má zloženie ?

Obsahuje čisto prírodné ingrediencie a vďaka tomu je bezpečné nie len pre nás, ale čo je dôležitejšie ,pre naše bábätko. Pred kojením, tento balzam nemusíte zotierať, na rozdiel od iných prípravkov na bradavky, čo šetrí čas aj logistiku 😃 .To pri kojení určite oceníme. 

Obsahuje 7 organických zložiek  :

  • Organický kokosový olej 
  • Organický včelí vosk
  • Organické bambucké maslo
  • Organický olivový ovocný olej
  • Organický olej z kvetu nechtíka
  • Organický olej z jadier slnečnice
  • Organický arganový olej
Kokosový a arganový olej sú moji top favoriti, v starostlivosti o pokožku a vlasy. Bambucké maslo má takisto veľmi dobré účinky na suché a dehydratované partie.




Vôňa ? 

Tento olejový balzam je bez parfumácie.

Konzistencia ?

Konzistencia je olejová a veľmi dobre sa nanáša na pokožku. Stačí veľmi malé množstvo produktu, takže vám týchto 60 ml vydrží pomerne dlho. Vstrebáva sa pomalšie, čo sa dá využiť na príjemnú masáž. Po pár minútach vytvorí na pokožke ochranný film a vám tieto partie ostanú pekne hydratované niekoľko hodín. 





Efekt a moja skúsenosť ?

Tento produkt som skutočne nemusela dlho testovať. Pomohol mi takmer okamžite .Bradavky už nemám vôbec suché a tým pádom sú aj menej citlivé. Pokožka na nich je úplne normálna, taká aká má byť. Už po pár dňoch používania mi vyliečil drobné šupinky a trhlinky, ktoré sa mi počas rastu vytvorili.
Používam ho aj na celé prsia. Krásne mi pokožku  hydratuje a zabraňuje tvorbe strií . 

Momentálne som tehotná a teda nekojím, ale na boľavé a namáhané bradavky mám ešte jeden produkt od tejto značky, a to HPA Lanolín.  Ak ste si už trošku zisťovali o tom ako sa starať o okolie bradaviek v tehotenstve, tak viete, že lanolín je najviac odporúčaný mamičkami. 

Odporúčania na lanolín som videla snáď v každej internetovej diskusií na tému: Čo na boľavé bradavky

Myslím, si že netreba nič podceniť, aby sme si to uľahčili ako sa len dá. Lebo verím, že keď bude naše telo v poriadku aj prvé dni po pôrode budú pre nás o niečo ľahšie.





 Aká je cena a kde sa dá kúpiť ?

Za 60 ml tohto balzamu zaplatíte 24,60 eur na oficiálnej stránke LANSINOH.  
Produkty Lansinoh sa ale dajú zakúpiť aj v lekárňach či detských obchodoch.

Čo je najlepšie na tomto produkte ?


 Je bezpečný, má prírodné zloženie, hydratuje pokožku a pôsobí proti striám. Vydrží vám naozaj dlho, pretože ho stačí iba malé množstvo.



Okrem tohto produktu majú na ich stránke LANSINOH.SK aj odsávačky(manuálne, elektrické) na mlieko, sáčky na skladovanie odsatého mliečka, vložky do podprsenky (jednorázové alebo prateľné), HPA Lanolín, detské fľašky, starostlivosť o detskú pokožku . A čo je najlepšie dá sa objednávať rovno z ich oficiálnej stránky a všetko, čo na dojčenie potrebujete dostanete na jednom mieste. 



Môj instagram : @nikolafoxholkova

LANSINOH instagram :  @lansinoh_cz_sk

Komentáre