Recenzia Lipcote :S týmto môže byť každý rúž vodeodolný...


LipCOte som si kúpila na ceste na dovolenku do Tuniska na Birmighamskom letisku. Môj chlap tam vyhral asi 100 libier v takých detských automatoch :D tak som ho hneď stiahla do drogérie a od veľkého šoku, že vyhral ani nenamietal :D .... 

Presne toto som na dovolenku potrebovala ... Niečo čo mi udrží rúž na perách aj vo veľkom teple a počas
pitia. Veľmi mi táto malá vodička pomohla a dovtedy som sa ani nezamýšľala nad niečím takýmto. Stále som hľadala taký rúž čo by sa nerozmazával. 


Takže LipCote je taká vodička, ktorú si treba dať na rúž alebo ceruzku, počkať pár sekúnd a je hotovo. 
Mala som veľa obľúbených farieb rúžov ale nenosila som ich kvôli tomu aby som sa nemusela stále pozerať vonku do zrkadla. 

S týmto na perách môžem piť a nemusím sa báť, že sa mi rúž rozmaže. Čo sa však nedá je jesť. Dá sa ale veľmi opatrne. Určite existuje aj viac prípravkov na zafixovanie pier ale tento mám odskúšaný a som s ním spokojná.






Komentáre

  1. ja som vypouzivala asi 3 balenia (a u mna dal s niektorymi ruzmi aj jedlo), ale v poslednej dobe mi nejako prestal vyhovoval, vysusuje mi pery a robi zmolky, takze sid avam pauzu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno :) treba produkty striedať, tiež sa mi to stáva, že mi po nejakom čase prestane niečo vyhovovať a potom keď sa k tomu vrátim zas je to fajn :) ... ja som zatiaľ spokojná :) ale budem rada aj keď objavím niečo iné :) ďakujem za koment :)

      Odstrániť
  2. Tak to je naozaj skvelá vecička :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára