Recenzia : Benefit špirála They are real

Benefit mascara



Ahoj kočky :)
Dlllllho som premýšľala nad kúpou tejto špirály. Predsa nie je to lacná záležitosť. Ale nakoniec zvíťazila moja zvedavosť a musím povedať mala som veeeľmi veľké očakávania. 



Ako môžete vidieť kefka je silikónová a v celku obyčajná. A tak si hovorím, čo môže byť také úžasné na tejto špirále. 



Ako som už písala mala som fakt veľké očakávania. Bude to asi tou reklamou aj keď teraz neviem prečo by táto normálna špirála mala robiť zázraky.

Maľovala som sa s ňou párkrát a stále som z nej mala iný pocit. Nemôžem povedať, že by som z nej bola na mäkko.
 Čo som počas používania zistila je, že treba s ňou pracovať opatrne.
Dôležitá je prvá vrstva, kde si akoby pripravíte riasy na druhú vrstvu.

Treba si riasy prvou vrstvou "rozčesať" , lebo ak sa vám to nepodarí tak druhou vrstvou to bude len horšie . Teda aspoň mne to tak s mojimi riasami funguje. Takže moja prvá skúsenosť s touto mascarou nebola dobrá :)





94 % viditeľná dramatická dĺžka a objem : ANO oproti prirodzeným riasam tam je  istá dĺžka a aj objem

90 % vytočenie rias : NIE bez klieštikov na oči by  sa mi o 90% nevytočili

94% zdvihnutie rias : táto mascara nie je vodnatá, takže nespraví to, že riasy zarovná ako sa mi to stávalo pri iných špirálach. Má skôr tendenciu schnúť rýchlejšie a preto riasy nezarovnáva ale mierne nadvihuje.
100% dlhotrvácnosť : hmmm vydržala mi tak najviac 8 hodín po tom sa mi už rozpadávala

konzistencia čiernej farby : čo sa týka farby je pekná sýto čierna, čo sa týka kvality pre mňa je  suchá a robia sa mi z nej hrudky. Hlavne pri vnútornom kútiku oka sa mi vôbec nedajú tie mini riasy namaľovať tak aby tam bola tenká vrstva a aby boli pekne tie riasy oddelené.

práca s kefkou : je dosť náročná. Musím si naozaj dať záležať na prvej vrstve pričom musím byť rýchla a neoddelí mi tak riasy ako by som chcela.

odmaľovanie : neviem, či to majú tak aj ostatné baby, čo túto špirálu majú, ale mne sa veeeľmi ťažko dáva dole. Používam Garnier krém a následne micerálku od Nivea a aj tak sa mi nedá poriadne sa jej zbaviť. Ostávajú mi zlepené mihalnice. Samozrejme nie všetky ale hlavne tie v strede a nie a nie ísť preč.

Moje hodnotenie : druhý raz si ju už nekúpim. Dajú sa nájsť lacnejšie mascary ako je táto a možno aj lepšie. Robí mi hrudky a je suchá. Ťažko sa dáva dole. Ale v podstate to nie je až taká katastrofa a preto ju domíňam. Odporúčala by som ju dievčatám, ktoré majú svoje riasy krásne. Určite nie riasam, ktoré sú krátke za tie peniaze to nestojí.






Komentáre