HAUL : PUPA nákupy na Slovensku


Jedna z mojich fakt najobľúbenejších značiek je určite PUPA. Možno je to tým, že som tam robila a mohla som si o produktoch urobiť vlastnú mienku. Nie všetky produkty by som označila za super ale pár sa ich nájde. 
Toto som si nemohla nekúpiť aj keď som mala len príručný kufor na ceste späť.




PUPA MULTIPLAY  ceruzky sú tie najlepšie ceruzky. Ak hľadáte takú ceruzku, ktorá vám vydrží naozaj celý deň bez rozmazania toto sú tie pravé. Neviem, čo budem robiť, keď sa mi minú ale hádam pôjdem dovtedy na Slovensko.





 PUPA BRONZER na tvár je úplne nevyužiteľný pre mňa lebo mi robí fľaky. Ale teším sa ako sa na dovolenke opálim a dám si ho večer na celé telo :) 







PUPA MADE TO LAST MAKE UP . Má veľmi dobré krytie ale robí efekt masky. To ale asi robia všetky dobre krycie make upy. AK nie tak ma môžete kontaktovať rada vyskúšam :)
A ak by ste chceli aj recenziu napíšte :) 





 MATNÝ ČIERNY LAK 



A samozrejme najlepšiu špirálu PUPA VAMP . Robila som o nej recenziu a je tam viac zlých vlastností ako dobrých, noo to aké riasy táto mascara dokáže spraviť je perfektné. A už sa mi akosi neodtláča na viečkach, čo je super. 



Tak to je všetko z Pupy, určite by som si toho viac vybrala len by som musela mať viac času a batožinu :D

Prajem vám krásny vikend 

Komentáre

  1. Moc pěkné produkty. Já donedávna ani netušila, že nějaká pupa kosmetika existuje, ale vyhrála jsem pár jejich vzorků na víceúčelové krémy a jsem spokojená.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano tie krémy sú super krásne vedia spevniť pokožku ja som ich tiež používala :)

      Odstrániť
  2. Škoda, že neni u nás k sehnání..ráda bych něco vyzkoušela. Tužka co se nerozmazává?? To chci:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď toto, že takú ceruzku je ťažké násť, teda okrem Pupy som ešte od žiadnej značky nemala takú ktorá by sa nerozmazávala a pritom by nebola vodeodolna, sú krásne jemné a po chvíľke akoby zaschnú a držia celý deň...

      Odstrániť
  3. Produkty vypadaji lakave, ani jsem netusila, ze Pupa existuje. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pred rokom som ani ja netušila :) až keď som tam začala robiť som sa až čudovala prečo som do toho obchodu nikdy nešla a vlastne som si ju ani nikdy nejak extra nevšimla :) na to že niektoré produkty sú fakt kvalitné majú perfektné ceny

      Odstrániť

Zverejnenie komentára