Recenzia : Max Factor ceruzka na pery


 MAX FACTOR COLOUR ELIXIR LIPLINER

je momentálne moja obľúbená ceruzka na pery. Nie je úplne ideálna, čo sa týka výdrže a iných vecí ale farba sa mi hrozne páči. Jesť ani piť sa s ňou nedá a vydrží maximálne 2 až 3 hodinky. Potom začne pery vysušovať :) 






Už som vám ju chcela ukázať dávnejšie ale nebol čas :)
Páči sa mi, že je taká pekne matná :)






 Fotky sú fotené s predným foťákom na mobile, tak sú ako keby také zahmlené. No aspoň mne sa zdá. Mám tam horšiu kvalitu fotiek ako na zadnom foťáku ale spredu sa fotí lepšie :) 






Komentáre

  1. Toto je tuším taká Kylie Jenner farba :) Ja mám s týmto urputný problém, že mne vysušuje pery asi každá ceruzka, tak to nepovažujem za ich chybu, ale jednoducho, že moje pery potrebuju viac hydratacie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že každá farba bude Kylie Jenner lips :D inak mne tiež vysušuje pery skoro všetko ... :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára