RECENZIA : Toto už nekúpim 1. časť

Pár recenzií som už písala ale takúto ešte nie. Rozhodla som sa zhrnúť všetky veci, ktoré aktuálne ešte mám a nechystám sa ich kúpiť už nikdy  . Rozdelím túto recenziu teda na 2 časti lebo tých vecí je trošku viac. :)






Wellaflex
 na vyrovnávanie vlasov. Skôr by som povedala na zmastnenie umytých vlasov. Po aplikácií som mala vlasy ťažké a neforemné. Proste katastrofa.


Syoss olej 
Po čase začal zapáchať. Je lepivý ale nevysušuje. Najprv je síce mastný ale po čase sa to vstrebe. No nemám z neho pocit záchrany pred suchými koncami. Dokonca je veľmi hustý a ťažko sa s ním pracuje.


 Nivea deodorant Fresh natural.
Vonia pekne ako skoro všetko od značky Nivea ale akosi si neviem zvyknúť na takúto aplikáciu. Za mňa ani výdrž nie je najlepšia.


 Catrice CONCEALER.
Táto paletka je podľa mňa slabá. Krycia schopnosť nie je veľmi dobrá a tiež mi na mojom zmiešanom type pleti robila fľaky a nedokázala som si ju do pokožky dobre zapracovať. Je mastnej konzistencie, takže by bola možno vhodnejšia pre suchý typ pokožky.



MISS SPORTY SO PERFECT STAY COVERSTICK
Pane bože tak toto som si snáď ani nemohla kúpiť. Jedna z dvoch najhorších vecí .


Je tvrdý ako skala nerozotieratľný, nekrycí, neprispôsobivý a proste nedobrý. :D


Miss Sporty cat´s eyes liner
Áno môže byť ak si chcete vyrezať očnú linku . Je tvrdá a vôbec nedrží  počas dna sa na ňu nedá spoľahnúť. Veľmi zle sa s ňou pracuje a farebne je slabá.




 Astor Mattitude

Púder na zmatnenie, v mojom prípade zmatnil možno tak na 1 hodinu. Treba si dávať pozor aj na odtieň aby to v kombinácií s vaším make upom nevyzeralo tmavo.




pokračovanie v druhom článku...


Komentáre