HAUL : oblečenie a doplnky




„Mať vkus znamená mať svoj ​​vlastný vkus.“ 
Christian Dior 



Pekne povedané, však ?  Je to tak každá z nás má svoj vlastný vkus a nie každému sa hodí všetko to , čo aj ostatným . Ešte,že je tých vecí tak veľa a stále je z čoho vyberať. Ja sa priznám, že som si dlho nič nekúpila a už keď som bola aj v obchode váhala som a chodila okolo jednej veci niekoľkokrát. Nakoniec som si pár vecí kúpila a ten pocit po príchode domov bol znova taký pekný :D ... 


Farba tohto svetríka ma zaujala okamžite . Mali len číslo 44, čo je pre mňa veľa ale potom si vravím, že ho môžem nosiť ako oversized a tak som si ho nakoniec kúpila. A som veľmi spokojná stál ma myslím, že okolo 8 eur a kúpila som ho v KiK :) 


Toto tričko som kúpila v zľave za cca 4 eurá v Gate len škoda, že som si nevzala menšie číslo :) 


Adidas tričko 



Jednoduché biele tričko som si chcela kúpiť už dlho . Na toto som narazila v Gate a myslím, že cena bola 6 eur. :)




Podprsenka z New Look-u tento kúsok je skôr na leto ale aj tak sa dá nosiť len pod oblečením, lebo je z priesvitného materiálu. Cenu si už nepamätám.


Športová podprsenka Primark


 Push up Podprsenka TEZENIS cena 12,90 eur. Je úplne perfektná. Neomína ma ako doposiaľ všetky a je neskutočne pohodlná :)



 A nakoniec doplnky . Do týchto krásnych náušničiek som sa na prvý pohľad zamilovala. Stáli ma len 2 eurá v Gate a podľa mňa sú dokonalé. Majú krásnu farbu a tiež sa mi páčia tie malé strapčeky . :)



A ešte takýto náhrdelík z KIK  cena asi 3,20 eur. Nemám teraz žiadny po tom čo nám vykradli pred rokom dom a vzali mi doplnky aj kozmetiku. Tento je prvý po dlhej dobe :)



To by bolo z dnešného mini Haul článku všetko. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa. :)

#KiK #GateWear #Primark #NewLook #Tezenis #Adidas

Komentáre

  1. To ružové tričko z Gate sa mi páči najviac :) 100 rokov som v tom obchode nebola, pretože som si tam už dlho dlho nič nevybrala :D
    A Tezenis má skvelé podprdy, tiež som si tam teraz jednu kúpila :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mna to bola myslim ze od tezenis prva a zatial mozem a tebou suhlasit 😉 obcas sa da v gate njeco najst a hlavne lacno ✌ hehe

      Odstrániť
  2. skvelý článok, ten svetrík prvý sa mi veľmi páči ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten svetřík je nádherný a ty podprsenky taky :).
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára