Haul : plavky

Asi tak vo februári sme si zaplatili dovolenku do Tuniska :) Keďže som nemala ani jedny plavky samozrejme, že ma chytila panika :D 
Nevedela som sa od Ebay-u oddtrhnúť a všade v obchodoch som obzerala len a len plavky.

Na dovolenke sme už boli. Vrchný diel týchto plaviek som používala skoro celú dovolenku :) boli najpohodlnejšie... A sú z ebay



Tieto biele plavky nemali ramienka takže som ich na plávanie nevyužívala :) Tiež ebay



Tieto plavky sú z Primark-u a aj keď je to číslo 10 boli mi malé. Keby som si však mala vybrať 12 napríklad, spodný diel by mi bol veľmi veľký. Napriek tomu mám z týchto plaviek 3 farby :D 


Tieto modré plavky som si ani na dovolenku nebrala. Síce sú fakt krásne a vypadajú aj kvalitne na moju postavu nie sú. Páči sa mi ale, že podprsenka je pevná a má aj ramienka. Tiež Ebay


Z týchto plaviek z ebay som využila len spodný diel plavok. Veľmi pohodlné a super sa s nimi opaľuje zadná časť . :)



A nakoniec tieto plavky som so sebou nebrala vôbec je to M a pre mňa veľký aj vrchný aj spodný diel :)



K tomuto všetkému som si kúpila ešte pár plavok bez skúšania z ktorých som využila len spodný diel plavok a jedny plavky také veľmi pekné biele z Ebay ale tie mi do teraz neprišli :) 

Komentáre

  1. Tolik peknych plavek. Take si budu ted na leto aspon jedny plavky objednavat.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára