Z blond farby na hnedu (Ako na to) ...


Blond  sa mi velmi paci ... preto som sa vzdy snazila dosiahnut  peknu blond farbu. Moja prirodzena farba vlasov je silno hneda a rozhodnutie prejst na blond nebolo len tak zo dna na den.

Zacalo to melirom a neskor sa zo mna stala blondyna.
Farbenie na blond, pri mojich tmavohnedych vlasoch, bolo otrasne. Nikdy som nemala farbu aku by som chcela a vacsinou to skoncilo pri zltych oddtienoch ...



"Tuto farbu som skusala ako prvu, pretoze som si ju omylom zobrala namiesto tej co som chcela. Aj sa mi zdalo, ze to je aka si tmava :D potom vo vysledku uvidite taky dlhy hnedy pas. :D 
No ak by niekto  chcel na blond vlasy tmavu hnedu- Tato Loreal paris virginia 5.3 je pre vás idealna."



Ta, ktoru som si uz skor vyhliadla bola

 LOREAL PREFERENCE FLORIDA HONEY BLOND 7.3


Ako uz je aj z nazvu jasne nejde o hnedu farbu ale o medovu blond. Mne to pripada ako BRONDE :)




Kupila som  si 4 farby ...pre istotu ...:) nakoniec mi aj tak na dlhe vlasy  stacili 3 :)






Hm tak tomuto sa hovori zdeseny vyraz :D bala som sa aj som sa tesila no zmixovane pocity.




Mam to stastie, ze moja sestricka je kadernicka a velmi dobraa ....
Vlasy sme najprv namočili. Tam vidno taku flasticku zelenu s rozprasovacom :)








.
.
.
.
.
.
.
.
.
A TU JE VYSLEDOK
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.




Prvy pocit bol divnny mala som pocit akoby som mala parochnu, ked som mala vlasy spustene a pozrela som sa do boku.

  • Vlasy som mala hodvábne
  • Nemala som pocit, ze by mi ta farba znicila a vysusila vlasy.
  • Lesk bol , teda aspon ja ho vidim :D
  • vydrz fabry bola kratka, aj ked je to pernamentna farba vymyvala sa rychlo. Ale mne to nevadilo lebo som nechcela byt hneda. 






Par mojich rad :

  • bola som raz pozriet na ELITE MODEL LOOK, ked som mala este blond vlasy. Jeden ich kadernik mi povedal, ze ak by som chcela prejst na hnedu bolo by to komplikovane a tiez mozne ze ostanem zelena . No nezda sa mi, ze by som bola zelena. :D ... a to sa mi podarilo hned na prvy krat ... takze nedajte sa odradit
  • z vlastnej skusenosti pouzivam najcastejsie farby Loreal. A ak chcete takyto zasadny krok, spravit samy doma ,urcite by som nesla do inej znacky ako je Loreal. A ine znacky ako napriklad Garnier, tiez nie su zle ale nedokazala by som sa pri nich trafit do toho aky budem mat vysledok. A pri takych farbach by som sa bala ze budem zelena ale pri Loreal nie. :)

  • dalej je asi dost dolezite byt naozaj rozhodnuta, ze to chces. Ja som sa, hoci som vedala ze to chcem  neubranila zvlastnym pocitom a pohladom odstatnych. 

  • najdolezitejsie je byt k sebe kriticka ... musis zohladnit svoju kvalitu a aktualnu farbu vlasov a podla toho vyberat farbu, ktorou chces farbit. Nejde o to a ci ta na obrazku ma dokonaly odtien. Musis si to predstavit ako by to chytilo na tie tvoje vlasy. (teda ak nejdes s tym ku kadernicke, oni uz vedia co s tym )

  • ak si prirodzena hnedovlaska, mas nafarbene blond vlasy a chces znova prejst na hnedu, treba mysliet aj na to, ze ak si blond vlasy prefarbis na hnedo a zacnu ti vyrastat uz tvoje vlastne vlasy budu mat o nieco iny odtien. Lebo sa ti zacne vymyvat farba a budes to mat o cosi bledsie o par tyzdnov. 

  • a k tomu este jedena vec: farbou ktorou si ides farbit blond vlasy ti nechyti na tvoje vlastne vlasy, ktore ti vyrastaju, na taky odtien ako mas uz nafarbene hnede(tie ktore boli pred tym blond). Asi je to logicke len nie kazdeho to hned moze napadnut :)

este par mojich aktualnych fotiek....

toto bola moja najtmavšia farba a zelená som nebola ani raz :)






na porovnanie :)




Ak mate akekolvek otazky kludne mi napiste do komentara, alebo na moj email : beautybubblesk@gmail.com, alebo instagram : nikolafoxholkova, facebook : Nikola Fox Holková .

A tiez budem rada ak si ma pridate na Google Friend Connect (GFC) alebo Google+ .

Vsetko najdete na pravej strane mojho blogu.

CONVERSATION

13 komentárov:

  1. pekne fotky... len nebadam tu hnedu:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niee ?? no je to mozne ... medova blond ... ale aj tak by som skor povedala ze ide skor o hnedu .. blond som mala fakt blond

      Odstrániť
  2. taková změna! ale ta hnědá se mi líbí více :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sestra je fakt šikula a moc krásně ti to udělala. Já nebarvím jen vždycky nechávám růst a pak třeba nechám o víc ostříhat...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím ťa kde si kúpila florida honey blond, lebo v BA ju neviem zohnať ani v Rakusku ani v Prahe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj skupila som ju v anglicku ked som tam bola. A mas pravdu ja jju tiez hladam na slovensku ale este som ju nenasla ani v Bratislave.

      Odstrániť
  5. Ahoj, super farba aj zmena :-) Ako dlho si nechala pôsobiť farbu?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, super zmena aj farba :-) Ako dlho si nechala farbu pôsobiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj ... nechala som si farbu posobit podla toho ako tobolo napisane v letaciku. Bala som sa ako to chyti lebo vela ludi si mysli ze ak ides z blond na hnedu moze sa stat ze ozelenies.Mne sa to nestalo. Mozno dobra farba a mozno som dobre vystihla odtien mojej blond a potom tej farby s ktorou som farbila ... no a este taka vec ze tato farba sa dava na vlhke vlasy... moja sestra pri tom ako ma farbila rozprasovacom( na jednej z fotiek je ho vidiet) mi tie vlasy este mierne vlhcila ... ale vsetko je v navode :)

      Odstrániť
  7. Tá hnedá je dokonalá ♥
    Ja rady kaderníkov neriešim, viac viem o vlasoch ja ako oni zvyčajne :D mne napríklad jedna "profi" kaderníčka poradila Timotei šampón, a to je tá najhoršia vec pre vlasy :D alebo že silikónové prípravky musím používať :D strašné, akých máme "profesionálov" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wou no ten šľampón by som jej ešte odpustila lebo každému sadne niečo iné( aj keď som ho neskúšala )... ale tie silikkónové prípravky tak to je moc :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)