Recenzia Loreal Paris Preference SVETLA HNEDA

Tak a ja dalej pokracujem v premene z blond farby na hnedu... skusila som tuto Lorealku svetlu hnedu lebo povazujem tu znacku za kvalitnu ... vybrala som si trosku tmavsiu farbu nie vsak priliz lebo som nechcela zazit sok. Farbu som mala presne tak dlho ako pisali v pribalovom letaciku ...
bolo to dost hnede

 ked som si vlasy zmyla a nech som sa snazila akokolvek
farba sa staaaaaale pustala. Po par dnoch som si zvykla sama na seba ale farba sa stale zmyvala a bolo to zas a zas coraz svetlejsie. Keby som chcela byt cista hnedovlaska asi by som sa na to hnevala ale ja som celkom rada pretoze chcem mat vlasy trosku svetlejsie :) no a ten lesk hm no neviem, neviem keby som nepouzivala arganovy olej neviem ci by sa lesklo ... a este jedna vec okrem toho ze som mala hnede vlasy boli trosku s nadychom ruzovej coho som sa najprv zlakla :)

Napriek vsetkemu Loreal je pre mna stale dobra znacka nenici vlasy a skoro vzdy mi to chytilo ako som chcela :)

CONVERSATION

1 komentárov:

  1. Presne tieto farby od Loreal Preference používam aj ja a musím povedať, že som bola vždy spokojná. Teda furt som kupovala rovnaký odtieň "mango", čiže krásnu ryšavú ( http://ariannegoldphoenix.blogspot.sk/2014/03/opat-nieco-ako-random.html ...na poslednej fotke je vyfotená) Je síce pravda, že sa tiež zmývala, ale bola to podľa mňa furt lepšia farba než nejakká Palette od Schwarzkopf. Neni dávno som na hlavu vyliala odtieň "Shangrilla" a neskôr na mňa čaká odtieň "Antigua" všetko tejto značky. Chcem ísť z ryšavej na hnedo, tak potom dám na blogu vedieť, či sa bude zmývať rovnako ako tá tvoja. Jo a ten lesk...to sú len také žvásty, ešte sa mi po farbení vlasy neleskli, pokiaľ som si samozrejme nedala na vlasy nejaký prípravok na lesk. Som ti tu referát napísala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)