Recenzia : Boj proti mastnote a porom s Yves Rocher

Pure System


Veľmi jemnučký píling na čierne bodky. Skoro som mala pocit, že to ani nezafunguje ale keď som videla, že hneď po prvej aplikácii sa mi objavilo pár vyrážok, vravím si má to účinok. 
Je to dôkaz, že mi naozaj vyčistil rizikové partie. 

Moje hodnotenie je pozitívne
  • Pred tým sa mi stávalo, že keď som mala make up počas dňa sami robili fľaky a póry mi bolo dosť vidno, make up sa mi akokeby vcucol do pokožky
  • Teraz nevravím, že sa nelesknem ale je to taký suvislý kompaktný lesk, ktorý sa dá zakryť kvalitným púdrom od PUPY . Takže mi krásne sťahuje póry a takisto aj lieči. 

Yves Rocher pure system

SEBO VÉGÉTAL


Zmatňujúci krém na zmiešanú a mastnú pleť, takže niečo čo som si myslela,že  ja potrebujem.

Moje hodnotenie : má príjemnú vôňu a konzistenčné je krémový trošku hustejší. 
  • Ale nemám z neho skoro žiaden pocit. Ani zlý ani dobrý. Asi to nie je tým krémom ale skôr tým, že moja pleť potrebuje viac ako zmatňujúci krém , hydratačný podklad na to podkladovú bázu pod make up a make up + púder.

Yves Rocher sebo végétal


Kozmetiku Yves Rocher som objavila len nedávno. Priznám sa vždy som chcela vstúpiť do tejto predajne ale bez toho aby som zistila, čo tam vôbec majú som si myslela, že pre mňa tam nič nebude. 

Nalákalo ma založenie si kartičky s tým, že dostanete darček. A musím povedať,že špirálka je naozaj dobrá. :) 

Yves Rocher som si obľúbila a chystám sa určite na ďalšiu návštevu. :)

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. S peelingem jsem také velmi spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You've amazing blog and beautiful desigh! So nice! Wish you a lot of happiness!

    Invite you to visit my blog. Let's be friends :)
    http://maryaniskina.livejournal.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)