Ako získať krásnu blond farbu vlasov ? bez žltých odtieňov ...

Blond farba je krásna ale je to asi jediná farba, 

ktorá ničí vlasy vo veľkom. Ak máte prirodzene tmavé vlasy asi aj vás trápia, tie žlté odtiene hneď po odfarbení. Ja sa vám chystám prezradiť môj tajný recept ako sa aspoň čiastočne zbaviť žltkastých odtieňov. V mojom staršom poste kedy som si sama prešla z blond farby na hnedú som sa na chvíľu zbavila týchto starostí. Ale chystám sa trošku si vlasy presvetliť. :) 

Dobre tak ako som dokázala takéto svetlé vlasy ?



používala som tieto farby od Schwarzkopf alebo niekedy aj od Syoss. Pri nich máte istotu, že sú silné ale o tom že ničia vlásky asi ani písať nemusím.





Sú síce silné ale ak máte také tmavé vlasy ako ja  korienky budete mať vždy žlté. A práve teraz prichádza tá časť kedy vám prezradím, čo naozaj pomáha proti žltým odtieňom.


LEE STAFFORD BLEACH BLONDES SHAMPOO 




Zázračný produkt s ktorým dosiahnete, že žlté korienky sa stratia ... Naozaj. Je to jediný produkt na ktorý sa môžem spoľahnúť, že funguje.


Pozor však na to, ak začnete používať tento šampón, musíte si dať záležať na starostlivosti o vaše vlasy. Ja mám vlasy celkom hrubé, zatiaľ. Ale ak máte jemnejšie vlasy tak dobrý kondicionér je dôležitý. Ale nebojte sa nie je to nič strašné, len pre istotu.


Ak by som mala znova také blond vlasy určite by som sa už ani nepohla bez tohto šampónu.

 Najlepšie je, že účinkuje takmer hneď. U mňa po dvoch dňoch. 

Ak rozmýšľate nad prefarbením sa Z BLOND NA HNEDÚ pozrite ešte tento post. :)

Komentáre