Ako podporiť svoj MOZOG a rozmýšľanie

 


NOVÉ video o doplnkoch výživy, ktoré som nedávno objavila. 
Už dlhšie premýšľam nad tým, aké naozaj zvláštne je toto obdobie . Všetko je tak veľmi rýchle a príde mi, že kvalita našich potravín je čoraz horšia . Ako je možné ,že v niektorých výrobkoch sa po čase objavia látky, ktoré tam nemajú čo robiť ? 

Nastal pre mňa čas, kedy som sa vážne zamyslela nad tým ako sa stravujem. A vždy si dávam pozor aby to čo zjem malo aj nejakú nutričnú hodnotu. 
Napríklad taký croissant . nevravím, že si ho nikdy nedám ,  ale viem ,že keď ho zjem, do tela som si nedala nič prínosné . Iba to mnou prejde a ja mám pocit najedenia . 

A čo sa týka kvality našich potravín , z toho mi je niekedy smutno. Keď si chcem kúpiť lososa , vždy nájdem takého , ktorý bol odchovaný niekde na farme . Chápem nežijeme pri mori . Preto je pre mňa napríklad OMEGA 3 dôležité dopĺňať, lebo veľa rýb takýmto štýlom nezjem .
Ono naše telo vydrží veľa a aj keď si myslíme, že sme relatívne zdravý, väčšinou nás to neskôr dobehne. A nestane sa to len tak zrazu, ale buduje sa to v našom tele postupne .

Slovensko 
Česká republika 

VIDEO SI môžete pozrieť tu 








Komentáre