Recenzia : True Skin Make up od Catrice

 


Pozri si Video recenziu na mojom YOUTUBE . ☝💙


TRUE SKIN MAKE UP 
CATRICE 


Dlhé roky som bola verná make upu  HD liquid coverage foundation od značky Catrice . Ale moja pleť sa trošku mení a cítila som ,že to už nie je ono . Rozhodla som sa teda, že sa po 7mich rokoch skúsim poobzerať po niečo inom a iná značka ako Catrice ma úprimne ani nenapadla . 

Pre aký typ pleti je vhodný TRUE skin ?

Tento make up je vhodný pre suchú a zmiešanú pokožku. Ak ju máte viac mastnú ako suchú je dobré použiť primer a zafixovať púdrom. Pre zmiešanú, miestami suchú pleť je super v tom ,že jemne hydratuje suché miesta a tie viac mastiace sa mierne zmatňuje.


Robí efekt masky ?

Za mňa nie. Na pleti pôsobí prirodzene. 


Aké má krytie ?

Stredné krytie. Zakryje väčšinu  nedokonalostí. 


Čo obsahuje ?

Kyselinu hyalurónovú , tá dodáva pleti hydratáciu. 

a

Melónový olej. Ide o suchý olej, ktorý sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný film na pokožke . Pôsobí protizápalovo .


Ako dlho vydrží ?

Pokojne aj celýn deň . Je ale potrebné dať dobrý základ pleti na zafixovať púdrom . Bez toho mi už na konci dňa make up nedrží dobre. 

Komentáre