Magnetická bahenná MASKA -RECENZIA

Túto masku som si objednala asi pred mesiacom. Odvtedy som ju už niekoľkokrát skúšala a rozhodla som sa spraviť vám na ňu recenziu. 





Kto NERÁD číta  , pridám vám tu aj link na MOJE VIDEO NA YOUTUBE





Rada si doprajem masku na tvár. V poslednej dobe obľubujem látkové masky, pri ktorých si aspoň trošku zrelaxujem. 
Takúto magnetickú masku som ale skúšala prvýkrát a bol to celkom zážitok 😃. 



Spolu so špachtľou, magnetickou rúčkou a sáčkami, vám príde v krásnej ružovo-žltej krabičke . Pre mňa je dôležité, aby bol produkt hlavne účinný, ale musí byť atraktívny aj po vizuálnej stránke 😉



Myslím si, že takouto maskou potešíte každú ženu, o ktorej viete, že má rada skincare. Balenie je podľa mňa tak zaujímavé, že určite urobí radosť aj pod stromčekom alebo ako darček ku sviatku



Samotná maska (75g) má super zloženie : Vitamín C, Vitamín E ,bahno z mŕtveho mora, perlový prášok, jojobový olej, včelí vosk, kolagén, bambucké maslo, kyselinu hyalurónovú a iné. Tiež obsahuje železný prášok. Vďaka nemu zažijete trošku iné odstraňovanie masky.




Štruktúra masky je veľmi jemná. Nemá žiadne zrniečka.  Pri aplikácií má mierne chladivý efekt, neskôr trošku hreje . Napriek tomu, že obsahuje bahno z mŕtveho mora nezaschne na pleti a nemá taký nepríjemný sťahujúci účinok. 



Nanášanie špachtľou je jednoduché a pomerne rýchle. Dajte si tej masky menej. Stačí iba tenká vrstva.

Magnetická rúčka sa dobre drží a odstraňovanie masky s ňou ide bez problémov.

Prídu vám aj sáčky, ktoré sa nasadia na magnetickú rúčku a uľahčujú vám čistenie.

Necháte si ju pôsobiť 10-15 minút.

Na odstránenie masky použijete magnetickú rúčku. Je to zaujímavý pocit. Spolu so železným práškom sa chvíľkami ťahá aj vaša koža 😀 . VO VIDEU TO JE PEKNE VIDIEŤ



Rúčku je treba si priebežne čistiť. Najlepšie do servítky, ktorú je dobré mať po ruke.
Zbytky masky, ktoré sa vám nepodarilo odstrániť, stačí jemne vmasírovať do pokožky. 


Aký pocit zanecháva ?

Táto maska je veľmi hydratačná. Zanecháva na pokožke mastný pocit, za mňa trošku lepivý. Je to skôr maska na večer , kedy bude mať čas sa pekne vstrebať do pokožky. Zloženie tejto masky je úžasné a verím, že vaša pleť sa mu poteší. Na mojej pleti (zmiešaná) sa veľmi pomaly vstrebáva olej, ktorý po nej zostane. Preto ak potrebujem vybehnúť von, odsajem nadbytok do vreckovky. 

Nevýhoda ? 

Ľahko sa vám podarí ňou zamazať seba aj okolie. 


Aké masky na tvár máte rady vy? Máte  skúsenosť s takouto magnetickou maskou? 



Komentáre