DIY : Jednoduchá UHORKOVÁ MASKA pod oči s chladivým efektom

 Ahojte v poslednej dobe ma baví sledovať všetko čo sa týka skincare. Neviem, ale asi to bude vekom 😃

Moja pleť sa po pôrode dosť zmenila. Respektíve stále sa mení. A akoby čakám kedy sa ustáli. 



To, čo sa nezmenilo sú moje kruhy pod očami. To je niečo, čo sa nedá zakryť makeupom. Priznám sa bola som už aj na výplni. Lebo to je jediná taká vec, ktorá mi momentálne na tvári prekáža. Výsledok bol ale veľmi slabý. Až by som povedala, že žiadny. Pani doktorka chcela byť opatrná aby sa nestalo, že mi to zdeformuje okolie pod očami.

Mňa to nejak odradilo a prestala som nad tým premýšľať. 


Dávate si niekedy uhorky na oči? 😃 Ja už som si ich pár krát na oči dala aj keď netuším, či to malo nejaký efekt. 

Takéto uhorkové vankúšiky sú super. Dá sa v nich pobehovať, príjemne to chladí a vyrobíte si ich za pár minút doma. A ak máte dieťa bude sa čudovať, čo to máte na tvári 😃❤️


Ja som uhorku ošúpala, no ak ju máte domácu, tak môžete nechať aj šupku, ak chcete. 



Odličovacie tampóny som roztrihla do tvaru takýchto vankúšikov. 
 

Použila som veľké tampóniky ale myslím, že tie menšie stačia a budú pod očami lepšie sedieť. 



Je dobré mať čerstvú uhorku, ktorá má dostatok vody. Ponamáčala som vankúšiky a odložila do nádobky. 



Nádobku som uzavrela a dala do ľadničky. Na druhý deň ráno sú super vychladené. 


Spravila som aj video ak si ho chcete pozrieť kliknite TU 










Komentáre