Recenzia : Paletka rozjasňovačov od Trend It UP

Ja rozjasňovač milujem a používam ho každý deň. Kontúrovanie tváre nie je každodenná záležitosť ale rozjasňovač? Ten môžete použiť vždy. Písala som o tom aj v mojom článku .... Čo je to STROBING ?




FACE LIGHTS PALETTE - rozjasňovače



Z tejto paletky som nadšená. Milujem rozjaňovače. Dodajú tvári šťavu, rozjasnenie a také niečo extra. 

Rozjasňovače bývajú rôzne. Gélové, kompaktné, ale aj krémové. Ak ste ho nikdy na sebe neskúšali, dajte si na líčka bledý trblietavý tieň, aby ste videli či sa vám to na vás páči. 


Ak sa rozhodnete kúpiť si rozjasňovač, túto paletku vám možem iba odporučiť.


Doma mám veľa rozjasňovačov, no táto paletka je z nich najlepšia a moja najobľúbenejšia. 


Dokonale sa spojí s výsledným make-upom a prirodzene sa zapracuje do stratena. Na pleti nie je vidieť skoky (že niekde rozjasňovač máte a inde nie). 




Intenzita sa dá stupnovať. 

Obsahuje 4 highlighteryNa tvár používam ten najsvetlejší, ostatné sa dajú použiť napríklad na dekolt alebo telo. 


Kvalita: nie sú prašnésedia na pleti dokonale (video som pridávala na Instagram), krásne odrážajú svetlo.


Výdrž: celý deň

Efekt: prirodzený

Cena: 6,45 eur

Komentáre