Recenzia Bioil - strie a suchá pokožka, čo som používala

Jedna vec, ktorá  je na tehotenstve naozaj nepríjemná je svrbenie

Na konci 3tieho mesiaca ma intenzívne svrbelo prakticky celé telo. No najviac sa to pochopiteľne týkalo oblasti bokov a bruška. Občas to bol až pocit zúfalstva, kedy ani poškrabkanie nepomáhalo. 

Dobrou správou ale je, že v druhej polovici takéto svrbenie vymizne. Aspoň v mojom prípade tomu tak bolo.




Úľavu od svrbenia vám poskytne určite nejaký krém alebo váš obľúbený olej. 
Ja som bežne používam kokosový olej po sprche. Celoročne.  V lete sa v malom množstve po ňom krásne lesknete. A v zime slúži ako dokonalá ochrana a takisto pokožku krásne hydratuje. 

Čo sa však týka strií, to je už asi iná kategória. 
Niekto povie, že sa tomu nedá vyhnúť a že je to geneticky dané, či žena bude mať v tehotenstve strie alebo nie. 


Môj prípad :

Kedysi som hrávala volejbal. Keďže sa pri tomto športe celkom dosť drepuje môj zadok bol trošku v lepšom stave ako po tom, čo som s týmto športom prestala. Tým chcem povedať, že ÁNO mám strie na zadku. Ani neviem ako a kedy sa to stalo, proste som ich tam v jeden deň našla. 

Bioil poznám, už odkedy som žila v Severnom Írsku. A to už je pár rokov dozadu. Bioil tam bol vtedy všade a bol veľmi obľúbený. Ja aj napriek tomu, že mám zmiešanú pleť som ho v tom čase používala na tvár. 
A veľmi mi pomohol na zjednotenie pleti a tak isto aj akné. 

A keďže som ho poznala, hneď som vedela že si ho ako tehotná kúpim na bruško. 
Natieram sa s ním od začiatku druhého trimestra. Tak ako odporúčajú na obale. Keď píšem tento článok som na začiatku 9teho mesiaca a zatiaľ môžem konštatovať, že žiadnu striu nemám. 
Bioil sa chystám používať aj po pôrode, kým sa bude bruško sťahovať. 

Rozhodla som sa tento olej používať hlavne preto, aby som si nevyčítala, že stačilo tak málo (aj keď to nie je najlacnejšia záležitosť) aby som striám predišla. 

Nechápte ma zle, napríklad tie moje strie na zadku mi nevadia a dokonca sa mi to aj páči a zvykla som si . 
No bruško neviem v akom bude stave po pôrode, a preto by som ho chcela mať v čo najlepšom.

Určite sú dobré aj iné oleje, ale tento som už mala odskúšaný. Viem , že mojej pokožke vyhovuje a dokonca podľa mňa krásne vonia . 

Bioil používam iba na tvár, bruško a boky. Na zvyšok tela používam buď kokosový olej alebo iný krém, ktorý chcem doužívať.

Na čo je Bioil určený:







Niekedy sú dni kedy sa budete musieť natrieť aspoň 2x za deň. Podľa toho ako veľmi vás pokožka svrbí a ako rýchlo sa vám ten olej do pokožky v pije. 

Moja príhoda :

Párkrát sa mi stalo večer pred spaním, že som bola taká unavená (alebo lenivá), že sa mi nechcelo natrieť sa. Aj napriek tomu, že moja pokožka ma svrbela a bola suchá. Spoliehala som sa na to, že som sa predsa už raz natrela, tak by to malo stačiť. A tak som išla nahnevaná spať s tým, že to aspoň v spánku nebudem cítiť.
 
A to sa mi vypomstilo. 

Našla som si jedno malé miestočko, kde sa mi tie strie urobili. Hovorím si okey, žiadna panika. Chcela som sa zmieriť s tým, že mi tam to miestočko strií ostane.
  No v tomto zas pomohol Bioil. Na obale majú napísané, že znižuje viditeľnosť už existujúcich strií.
Neverila som tomu, lebo viem, že tie na zadku mi už nič nezachráni. Pravdupovediac na tieto čerstvé strie mi naozaj pomohol. Momentálne ich tam nie je vidieť, čo som si dala potvrdiť aj mojím partnerom, keďže sama si tam dovidím už iba so zrkadlom :D 

Takže moja rada ak hľadáte spôsob ako sa vyhnúť striám v tehotenstve je :


Natierať, natierať, natierať.
Keď je to treba aj viac krát za deň. Môžete tie oleje aj striedať. Na začiatku vás síce bude pokožka svrbieť aj keď si ju natriete, no bude hydratovaná a viac pružná.

 





Komentáre