Recenzia : Revolution Skin care hyaluronic acid 2% sérum


Asi prvé, čo ma 

zaujalo na tomto produkte je kyselina hyalurónová. V čase, keď som si toto sérum kupovala,  som si ale neuvedomila, že 2 % tejto kyseliny asi s pleťou výrazné zázraky neurobí. 

Dá sa však veľmi dobre využiť.


Pre koho je určené ? 

Pre suchú pleť, ktorá sa potrebuje zbaviť pocitu suchosti a ktorá hlavne potrebuje pleť hydratovať. 

Konzistencia 

Keď som prvýkrát vyskúšala jeho konzistenciu bola som trošku prekvapená. Má bez olejové zloženie, čo je aj cítiť,
 ale pri nanášaní na pleť som mala pocit akoby som si na tvár dávala bielko z vajíčka. 
Možno zvláštne prirovnanie ale hustota tohto produktu je stredne hustá a tiež trošku lepivá- ťahavá.





Nanášanie a efekt na pleti

Toto sérum sa nanáša pomocou pipetového aplikátora, čo mne veľmi vyhovuje. Jednoducho si na tvár nanesiete toľko kvapiek, koľko potrebujete. Pri aplikácií na pokožku, vďaka svojej konzistencií, vám nebude kvapkať všade naokolo.
Veľmi dobre sa roztiera a rýchlo sa zapracuje do pokožky. 
Na pleti zanecháva jemný film, ktorý je lepivý. Niekomu môže táto vlastnosť prekážať. Ja som ho preto nepoužívala na noc.

Kedy sa má aplikovať ? 
  • ráno
  • večer
  • pred aplikáciou krému
  • báza pod make up

Zloženie
  • kyselina hyalurónová 2%
  • bez olejov
  • bez alkoholu
  • bez vône
  • bez lepku a ropných derivátov


Na, čo som ho používala ja ?

U mňa si našiel uplatnenie ako podkladová báza. Keďže na mojej pleti bol trošku lepkavý, make up sa mi krásne prisal k pokožke a naozaj držal celý deň. 
Ani raz sa mi nestalo, že by sa mi spravili po celom dni mapy na tvári. 
Pleť som mala krajšiu, hebkejšiu zjednotenejšiu a make up po celom dni držal na svojom mieste.

 Ešte jedna výhoda

Ostane vám super sklenená nádobka s aplikátorom . 



Komentáre