RECENZIA : Catrice Make up HD Liquid Coverage

VIDEO RECENZIA CATRICE MAKEUPOV 







HD Liquid Coverage Foundation @CatriceCosmetics


Krásnu nedeľu vám prajem ... Vianoce sa nezadržateľne blížia a tak ako každý rok aj tento ešte o takomto čase nemám kúpený ani jeden darček :D ...
Dúfam, že ma zachráni ešte nadchádzajúci víkend  ...

Dnes som Vám však chcela napísať recenziu ...
V poslednej dobe som fakt mala problém nájsť vhodný make up  . Mala som pocit, že sa mi moja pleť mení z týždňa na týždeň . A tak ako sa zmenilo Leto na Zimu asi aj moja pokožka potrebovala zmenu ...

Niekde na internete som videla tento make up. Pripomínal mi make up od Gosh, na ktorý som tiež písala recenziu a keďže mi je sympatické dávkovanie okamžite ma zaujal. 
Potom som tajne dúfala, že bude na mastnú pleť a keď som zistila že je, tešila som sa ako si ho kúpim 
. .  .

Catrice Cosmetics : (www.catrice.eu)

Second Skin. Tekutý Make-up HD Coverage ponúka vysoké, no stále prirodzené krytie, ktoré nezaťažuje pleť a zanecháva na nej veľmi ľahučký pocit – tak, ako druhá pokožka. Zatiaľ čo pleti prináša hladkosť a bezchybnosť, jeho tekuté zloženie je mimoriadne vysoko výkonné a dlhotrvácne. Nedokonalosti prekryje až na 24 hodín a zmatní pleť. Pleť pripravená pre záblesky fotoaparátov.


Moja skúsenosť :

Second Skin ?  Môžem potvrdiť, že na 95% áno ... je naozaj takmer neviditeľný na pokožke a čím dlhšie ho mám na sebe tým je vypadá krajšie :)

Konzistencia : Ani nie úplne riedky ani hustý. Konzistencia je v mojom prípade dokonalá.  Najprv je vodnatý a neskôr akoby zaschne. 

Vysoké krytie ?  Nie. Povedala by som, že viac než stredné ale blíži sa k vysokému ... Zase ak by bolo až moc vysoké , myslím že by pôsobil umelo. Takže ja som s krytím spokojná.

Zaťažuje pleť ? Rozhodne nie ... Na pleti ho ani len necítim, má naozaj ľahučké zloženie a je príjemný.

Hladká pleť ?  Áno 

Vôňa ?  je trošku parfumovaný ale nič také čo by bolo vyslovene nepríjemné.

Je dlho trvácny ?  Tak myslím, že relatívne áno ... v mojej práci mi tých 8 hodín rozhodne vydrží ale žeby až 24 hodín ? to je podľa mňa prehnané ...

Zmatní pleť ? V práci mi moja pleť zmatnená ani s týmto make upom nevydrží dlho ale pokiaľ som doma a idem len von, do obchodu alebo sa prejsť tak áno zmatní mi pleť. No myslím, že v lete s tým bude problém ale možno budem prekvapená...

Moje hodnotenie : Ľahučký a veľmi dobre krycí make up. Pomocou aplikátora si viem naniesť presne toľko make upu ako potrebujem. Farebne mi vyhovuje najviac zo všetkých make upov, ktoré som kedy vyskúšala. Používam ho do teraz :) 2021 

Pred a po 






Komentáre

  1. Vyzerá naozaj úžasne, toľko skvelých recenzií naň čítam, že si ho nakoniec asi budem musieť kúpiť =D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to skvelý make up, podľa mňa sa Catrice naozaj podaril. http://hanaliptakova.com/2017/04/12/catrice-hd-liquid-coverage-foundation/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po hromadách kladných recenzí jsem se taky nechala zlákat, tak doufám, že budu taky tak nadšená a recenze na blog bude pozitivní :)
    https://shelfofbeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára