Recenzia + Mini Video : Super Curler Mascara 24 Rimmel London

RIMMEL LONDON SUPER CURLER MASCARA 24


Ahojte :)
Ak premýšľate, že by ste si túto mascaru kúpili, ale neviete sa rozhodnúť, možno vám práve moja recenzia, troška netradične s mini videom, pomôže.




Môj prvý dojem ?
Bol celkom dobrý. Mascara má celkom dobrú kefku. Tvarovanú presne ako mne vyhovuje.

A teraz pred a po .

pred / before

Prvá vrstva / first layer

druhá vrstva / second layer





Vytáča riasy ? Tieto typy kefiek zvyčajne robia krásne vytočené riasy. No mne sa nezdá, že by boli vytočené . Reklama hovorí o schopnosti vytáčať až o 90 % a dokonca o výdrži tohto vytočenia 24 hodín. 

Aká je farba ? Farba je pekne čierna. Drží na riasach veľmi dobre, ale pri maximálnom počte vrstiev 2. Ak ich dáte viac nie je to ono. 

Dodá riasenka objem ? Áno očividne je tam nejaký objem ale musím povedať, že táto mascara je táka veľmi jemnučká, čo sa farby týka.

výsledok / result

Vydrží naozaj 24  hodín ?  Nemá veľkú výdrž. Po takých 6 až 8 hodinách začne schnúť a opadávať. To je v podstate pre mňa OK lebo nemám rada dlho make up na sebe :) takže v tomto smere mi to nejak nevadí,

Konzistencia : Niektoré mascary sú viac vodnaté iné suchšie. Táto patrí medzi tie suchšie . Čo mne veľmi vyhovuje, lebo vodnaté mi riasy vyrovnávajú  :) 

Môj názor 
Táto riasenka od Rimmel  má veľa dobrých vlastností. Napríklad, že sa s ňou pracuje dobre a rýchlo, je jemnejšia ako tie ostatné čo mám a ľahko sa odmaľováva. :)

A aký je váš názor ? 

A teraz spomínané mini video :)





Komentáre

Zverejnenie komentára