HAUL : Nákupy v drogérií

New In článok som už dlho nepridala, a tak som a poobzerala čo nové mám v mojej kozmetike a tu je výsledok ... 

Rozhodla som sa, že zmením šampón na vlasy. Dlho som používala modrý Elseve od Loreal, ale po tom ako som ho už dlhšiu dobu nemohla zohnať, nemala som na výber a musela som si nájsť náhradu. A skúsila som DOVE. Na moje prekvapenie tento Dove šampón milujem. Nečakala som to lebo moja dávnejšia skúsenosť s Dove výrobkami bola taká, že mi vysušovali pokožku a svrbelo ma celé telo. Myslím, že išlo o sprchový gél ale potvrdilo sa mi, že keď vám nesadne jeden výrobok neznamená to, že ostatné výrobky tiež stoja za nič.  Naozaj som veeeľmi rada, že som tento šampón vyskúšala :) Inak dostala ma k nemu sestra, ktorá mi ho dala vyskúšať :)

Ďalej som si kúpila BOMB SHELL od PHIL SMITH , FRIZZ EASE od JOHN FRIEDA , essence ULTIME od SCHWARTZKOPF omega repair, got2be MIND BLOWING  (perfektný produkt) a BLEach BLondes SHaMPOO od LEE STAFFORD (ten by mala mať každá blondýnka, ak potrebuje dosiahnuť krásnu blond farbu) ...



 Z tejto telovej kozmetiky sa teším asi najviac. Dove original
nádhernú vôňu, NIP and FAB Cherry Tart vonia tiež krásne, Bio Glow píling na telo pekne zjemní pokožku a nakoniec GARNIER body TONIC. Z neho som úplne paf ...




Pamätám sa keď som písala svoj prvý príspevok o Nip and Fab kozmetike. Od vtedy som sa zamilovala do tej vône. Je taká iná, svieža a to je super. 



Maslo na telo a áno naozaj mám pociť akoby som sa natierala čerešňovým maslom ...



V septembri som bola na Slovensku a PUPU som neobišla. Kúpila som si PUPA VAMP špirálu hneď 3, hnedú ceruzku na oči, ceruzku na obočie, ktorá je perfektnáááááá a ešte  som zabudla odfotiť (čiernu ceruzku na oči,transparentný púder ) . 

V NEW LOOK som si kupila Pure BLUSH vôňavnku a v ANN Summers tiež voňavku v zľave. Collection ružový lesk na pery LOCK AND HOLD, EOS balzam na pery . A nakoniec BB a CC krém od PURE ... 













ST.MORIZ  samoopaľovací set :)


Tak a to je koniec. Počas písania tohto článku som zitila, že som ešte na pár vecí zabudla ale určite budú v ďalšom New In príspevku. Zatiaľ paaaa :)
A ďakujem za prečítanie :)

Komentáre

  1. Ten Nip+Fab bych brala! Měla jsem ho jednou a byl skvělý, teď furt sháním něco třešňového. Ale nikdy jsem už na tuhle značku nenarazila.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj dakujem za komentar ... ano je velmi aromaticky a to je fajn :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára