Dovolenka na Slovensku -SNOWBOARDOVČKA NA MARTINKÁCH

Ahojte :)
Po veeeeeeeeeeeľmi dlhej dobe sa vám znova ozývam. Mala som toho veľa v posledných dňoch. Okrem práce som si spravila aj takú veľmi kratučkú dovolenku na Slovensku. Aj s cestou som mala dokopy asi tak 6 dní, a preto som sa snažila stihnúť toho čo najviac. Hlavne vidieť rodinu a jeden deň sme s priateľom venovali snowboardom. :)

A o tom je aj dnešný post. Každý rok sa nám podarí ísť na snowboard raz alebo dvakrát. Vždy sme išli na Veľkú Raču na nočné lyžovanie . Teno rok sme šli na Martinky a musím povedať, že sa mi neskutočne páčilo. 



Ráno to vypadalo tak, že sme hore nevideli ani na vzdialenosť jeden meter.


Potom sa naštasie vyčasilo a občas nám svietilo aj slniečko :)









KeĎ sa mraky trošku roztrhli užili sme si fakt nádherný výhľad. :)




Kúsok prírody :)











Bolo tam perfektne a myslím, že tam pôjdeme aj nabudúci rok :)

Komentáre

  1. to jste si museli užít :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára