B´DAY



 Ahojte. V pondelok 5. januára som oslávila moje už v poradí
23. narodeniny

S oslavami tejto udalosti, ktorá v živote každého z nás je len raz za rok, som začala už trošku skôr v sobotu. Ako inak aj nakupovaním....
 Okrem darčekov od mojich najbližších som si spravila radosť aj ja sama. Nechcela by som tento dnešný post smerovať do šýlu HAUL alebo NEW IN. Preto sem nadám fotografie, čo mi kto k narodeninkám venoval. To bude možno v budúcom príspevku...

Musím sa poďakovať všetkým,ktorý si na mňa spomenuli na facebooku alebo inak.
Vždy to poteší :)




Môj spolubývajúci si  všimol, že obľubujem sviečky :)




CELEBRATE IN STYLE

Narodeninová karta od mojej sestričky.




Keďže pazúriky tak často nenosím rozhodla som si ich na pár dní nalepiť a zvolila som skôr jemne nalíčené oči a ružový rúž





Tak to bolo  naozaj len pár fotiek, ale aké by to boli narodeniny bez torty, že ???



Dúfam, že sa vám fotky páčili
a
prajem vám ešte pekný večer :)

Komentáre

  1. Všetko najlepšie prajem ! :)
    Tá torta vyzerá naozaj chutne :) A fotky boli skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) tortička bola tAká narýchlo ale potešila :)

      Odstrániť
  2. tak to je krásny vek. Ja ho mám už dávno za sebou :) všetko naj a fotky su pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) budemsi ale na to musieť zvyknúť lebo to celkom rýchlo ubieha :)

      Odstrániť
  3. A bit late, but happy birthday :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára