Haul : Sleek, Revolution, Gosh

Ahojte :) Tak ako prežívate posledné dni pred Vianocami ? 
Ja som sa po dllheeeej dobe rozhodla objednať si niečo z internetu. 
Myslím, že som si prvýkrát objednala kozmetiku. Ten pocit, keď rozbaľuješ balík je skvelý :)





Najviac som sa tešila na Sleek highlighting paletku. Počula som veľa dobrého o tejto značke.




Prvé tri rozjasňovače sú krémové a štvrtý je krásny bronzový púdrový:) K tomu je štetček a zrkadlo. Obal je pevný a elegantný, som z tejto paletky na mäkko:) 



Druhá vec, ktorej som sa nevedela dočkať bola táto
  COVER AND CONCEALER PALETKA OD MAKE UP REVOLUTION LONDON.


Ale keď som ju otvorila, moja radosť upadla. Ja mám síce bledú tvár ale vybrala som si zle najsvetlejšiu verziu. Lepšie sa pracuje s tmavou lebo bledá ostane len bledou. Takže neviem či ju využijem :)



Moja prvá vec od značky GOSH je špirála Provocateur Catchy eyes.
Priznám sa, že som vyberala podľa obalu a nie obsahu :) ale som prekvapená , že je celkom fajn:)





Komentáre

  1. Od Revolution jsem si pořídila paletku očních stínů a musím říct, že jsem snad nikdy s žádnou nebyla tak spokojená. Do budoucna si brousím zuby ještě na tvářenky a tuto paletku korektorů:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno make up Revolution je veľmi dobrá značka a za dobrú cenu. :) a máš pravdu aj tiene majú super :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára