Recenzia Nivea BB krém 5 v 1

Už dlhšie sa chystám napísať túto recenziu, ale ak mám byť úprimná neviem sa rozhodnúť. 

Prvý raz čo som vyskúšala BB krém, som nebola nadšená. Ako som si ho nanášala na tvár zdalo sa mi, že čosi nie je v poriadku. Tvár som mala fľakatú. 

 Nešlo mi to do hlavy, veď veľa ľudí si ho chváli a je s ním spokojná. Tak som sa rozhodla urobiť malý test,




  poriadne si vyčistiť pleť a znovu si ho naniesť na tvár

Ale aj tak to nebolo ono. Keď som si ho dala na krk po chvíli sa mi spravili hnedé čmuhy. A takisto aj tvár nebola na tom najlepšie. Za plusy by som dala krásnu niveovú vôňu ale tých mínusov je o čosi viac.



Hore pod bradou je vidieť Fľaky, a nie je to z toho že by som si to zle roztrela. Robili sa mi fľaky po celom krku aj tvári. 



Takže, za mňa nie príliš dobrá skúsenosť. Ak máte lepšiu, pokojne napíšte.

Komentáre