Marilyn Monroe

Dnes ráno som narazila na jeden citát.

"Tvoje  oblečenie by malo byť dostatočne tesné aby ukazovalo tvoju ženskosť, ale dostatočne voľné aby ukázalo, že si dáma. "











" Som sebecká, netrpezlivá a trošku neistá. Robím chyby, som nekontrolovateľná a niekedy ťažko zvládnuteľná. Ale ak ma nedokážeš zvládnuť, keď som najhoršia, potom si ma tak isto nezaslúžiš, keď som najlepšia."


Norma Jean Baker Mortenson

Narodená : 1. júna 1926
Práca : herečka, modelka




Zahrala si vo filmoch : Páni majú radšej blondíny, Niekto to rád horúce, 



Okamžite sa z nej stal sexymbol 50. rokov 20. storočia. 






































Celkom bola vydatá 3 krát.  Už ako 16násť ročná sa vydala za Jamesa Doughertyho, s ktorým sa neskôr rozviedla. 
Druhýkrát sa vydala za baseballovú hviezdu Joea DiMaggioa, s ktorým však nebola sťastná, pretože mal úplne inú predstavu o tom ako sa ma jeho manželka správať. Vyžadoval od nej starostlivosť o domácnosť, na čo však ambiciózna Marylin nechcela pristúpiť. Zrejme kvôli Joeovej žiarlivosti sa nakoniec druhýkrát rozviedla.
Arthur Miller bol jej tretím manželom.



" Je lepšie byť nešťastná sama ako nešťastná s niekým."

Už aj tento citát hovorí o tom , že jej milostný život nebol najidealnejší aj keď ju všetci považujú za sexsymbol.












"Všimli ste si, že otázka  ,, Čo do pekla,, je vždy správna odpoveď ?"

























Norma alias Merylin zomrela 5. augusta 1962 za okolností , ktoré ostanú záhadou. Či išlo o samovraždu alebo žiarlivostnú vraždu sa nikdy nedokázalo.

"Múdre dievča bozkáva ale nemiluje,počúva ale neverí a opúšťa pred tým ako je opustená."




 "Dajte dievčaťu tie správne topánky a ona dokáže dobyť svet."



Jej osobnosť hovorí sama za seba. Krásna, sexy, ženská ... proste Marylin.


Komentáre