TEMU môj prvý nákup na tejto stránke

 O Temu som počula ale nikdy som nemala chuť niečo si odtiaľ objednať. 





Raz ale na mňa vyskočila reklama s produktom, ktorý som si už obzerala na iných stránkach . Klikla som na to a hneď mi to gratulovalo, že som ten produkt dostala ako darček  a stačí už len vyplniť údaje . Ani neviem ako a dostala som sa na výber produktov kde si vyberiem 7 a 3 z toho budú zadarmo . Vtedy som už vedela, že som na stránke Temu . Naklikala som 7 produktov a bola som zvedavá, ktoré mi dajú zadarmo . Bol tam jeden drahý produkt a 2 lacnejšie . Mňa veľmi ten ring light lákal a keďže môj priateľ na tejto stránke už nakúpil a nič zlé sa nestalo , tak som to riskla a potvrdila objednávku .

Vo videu vám ukážem, ktoré  produkty som si objednala a povieme si čo to o kvalite .


Nakúpte si na TEMU aj vy so zľavou - 30%

link na zľavu👇










Komentáre