double cleansing

Možno to poznáte.... nekonečné množstvo minutých  tampónov pri večernom odličovaní makeupu .




Keď som prvý krát počula toto slovné spojenie dvojité čistenie pleti, hneď som si pomyslela,že o tom radšej ani nechcem vedieť viac . Pretože čo som naozaj nemala rada bolo večerné odličovanie. Zhrozila som sa ,bez toho aby  som vôbec vedela o čo ide, že to nepríjemné odličovanie budem musieť absolvovať dvakrát. 


Začala som sa viac zaujímať o skin care a korejskú kozmetiku . Nakoniec mi to nedalo a pozrela som si čo tá metóda dvojitého čistenia pleti vôbec znamená.

A som rada ,že som tak urobila. Nie lenže je to jednoduché ale aj účinné ale viac ma to baví ako klasické odličovanie, ktoré som donedávna praktikovala. 


1. Čo je to Double cleansing? 


Ide o dvojnásobné čistenie pleti .

* v prvom kroku vyčistíte pokožku pomocou produktu na báze oleja . Môže ísť o olej alebo odličovačí balzam . 

Olej rozpustí a pouvoľňuje celý make up, SPF aj nečistoty usadené v póroch . Nanáša sa na suchú pleť do ktorej si tento olej vmasírujete . 

Pred sprchou si nanesiem olej ktorý make up, riasenku aj vodeodolné produkty rozpustí .p

V kombinácii s vodou sa vytvorí emulzia, a make up ešte viac povolí . Takéto čistenie nie je dostatočné , preto nasleduje druhý krok. 

* v druhom kroku nasleduje od líčenie gélovým produktom alebo penou.

Ide  o do čistenie pokožky a odstránenie zvyškov make upu, ktoré olej alebo balzam nezachytili. 


VO VIDEU SA EŠTE DOZVIETE ☺️

2.  AKO ZAČAŤ s touto metódou s balea produktami. 

3. Prečo je dobré používať takéto odličovanie. 

4.  Kedy a ako často si takto čistiť pleť...





Komentáre