Recenzia : Bioré - osloboď tvoje póry



Pred pár dňami ste v mojom príspevku mohli vidieť tento produkt. Niektoré z vás vás zaujal a preto vám ho dnes trošku predstavím.




Na trhu je veľa hĺbkovo čistiacich produktov, no tento je výnimočný práve tým, že obsahuje Charcoal (drevené uhlie). To vraj čistí pleť 2x rýchlejšie . 
Tiež vás môže zaujať svojou čiernou farbou, ktorá je však na pleti transparentná. 
( mňa zaujala práve tá  farba :) )

Konzistencia ? Aký je po nanesení na pleť? Akú má vôňu?

Ako vidíte má gélovú konzistenciu a kde tu nájdete aj čiernu guličku, ktorá má funkciu pílingu.Po nanesení na vlhkú pleť sa vytvorí pena.   Na pleti cítite chladivý pocit ako by ste si pokožku čistili pepermintom alebo mätou. Po umytí, máte ešte stále pocit toho pepermintu, čo mne osobne veľmi nevyhovuje. 
Ale odhliadnuc od toho, mám  pleť akoby čistejšiu a sviežejšiu. 

Čo sa týka pórov, tie stále mám a možno sú čisté ale nie sú stiahnuté. No to asi ani tento produkt robiť nemá.
Ide skôr o zbavenie pleti nečistôt a to je podľa mňa spĺňa dokonale.



PLUSY

  • neobsahuje olej
  • je vhodný pre zmiešanú až mastnú pokožku
  • je vhodný na každodenné používanie - nedráždi pleť
  • čistí pleť 2x rýchlejšie
  • pumpičku s ktorou sa veľmi dobre dávkuje
  • je dermatologicky testovaný
MÍNUSY 

  • pre niekoho to môže byť cena
  • mne moc nevyhovuje tá mentolová/pepermintová/mätová vôňa
  • to, že póry neuzatvára, túto funkciu by som prijala ;)

Komentáre

Zverejnenie komentára