recenzia : NIP + FAB kozmetika

NIP + FAB

Ahojte. Ani sa vás nejdem pýtať či viete kto je KYLIE Jenner. Jej pery obleteli snáď celý svet. A to že má fakt veľmi peknú pleť to môžeme vidieť na každej selfie :) 

Možno je to tým make upom alebo aj kozmetikou Nip + Fab, ktorá je na moje počudovanie cenovo dostupná. Kylie je teraz ich najnovšou ambasádorkou. Ja mám zatiaľ na skúšku od nich dva produkty. A o nich bude aj dnešná recenzia :)

source : gettyimages


source :nipandfab.com

Na čistenie pleti som nemala žiadne prípravky preto som sa na skúšku rozhodla pre 
GLYCOLIC FIX CLEANSER a GLYCOLIC SCRUB FIX


GLYCOLIC FIX CLEANSER

Je na hĺbkové čistenie a rozjasnenie pleti.
OBSAHUJE
kyselinu glykolovú, jablkové aminokyseliny,a tiež olivový olej.

Jablková aminokyselina spôsobí to, že sa vám krásne spení na tvári a úplne najlepšia vec je, že stačí úplná kvapka. Keď som robila fotky mala som ho už použitý asi 5 krát a stále je ho málo minuté. Takže perfektné. 
Čo sa týka efektu nespozorovala som nejaké pozitívne zmeny, napríklad, že by som mala nádhernú pleť alebo tak. Po mesiac používania by som povedala, že moja pleť už nie je taká bez života ale zase čistí, zjemňuje a zvláčňuje.
 Preto moje hodnotenie je 9/10
a jedno malé plus je za vôňu pripadá mi taká citrusová, taká iná akú by som čakala :)
cena :  7,95 libier



  GLYCOLIC SCRUB FIX

Na čistenie pórov a vyhladenie pleti. V podstate by som ohodnotila tento píling rovnako ako cleanser. Tá istá príjemná osviežujúca vôňa. Len mám pocit, že mi veľmi vysušuje pery. Aj keď si ho samozrejme nedávam na pery len okolo.
hodnotenie : 10/10
cena : 9,95 libier





Komentáre