Recenzia : rúže MUA


Všetky dobre vieme, čo je to zamilovať sa - do kozmetiky. Ja neviem, či je to diagnóza ale stále chodím do drogérie a furt niečo potrebujem :D Tentoraz som neodolala týmto MUA lipstickom :)


Moje prvé dojmy ? hmm bola som nadšená z farieb- nude ešte nemám a ružových nikdy nie je dosť (ešteže majú toľko odtieňov )


A začnime teda jemnou ružovou:





Jemnulinká ružová farba, ktorú môžem nosiť hocikedy. Príde mi nenápadná a pritom pekná ..


Nude farba 

na tú som sa tešila asi najviac. Nemala som taký rúž a ani som nikdy taký neskúšala tak som bola zvedavá.






Takmer tú farbu ani nevidno, čo sa mi páááči :) ... Bála som sa telovej farby lebo ja som dosť bledá a nevedela som ako to bude vypadať. 





A nakoniec výrazná ružová







Vždy som takúto farbu chcela vyskúšať 









MÍNUSY : farba nie je taká sýta a určite nevydrží na perách veľmi dlho, treba ich mať vždy pri sebe a takisto aj zrkadlo. Počas nosenia sa môže stať, že sa vám na perách rozmažú

PLUSY : podľa mňa majú krásne farby. Nepotrebujem aby mi držali celý deň a tak na nákupy do mesta alebo prechádzku stačia a toľko vydržia. Sú veľmi príjemné a dostatočne mastné takže nevysušujú - čo je pre mňa veeeeeľmi dôležité :)

8/10

A dokonca malé prekvapenia :)  a ja som sa čudovala prečo to tam tak zle drží :)






Komentáre