RECENZIA : Toto už nekúpim 1. časť

Pár recenzií som už písala ale takúto ešte nie. Rozhodla som sa zhrnúť všetky veci ktoré aktuálne ešte mám a nechystám sa ich kúpiť aj to budúcnosti . Rozdelím túto recenziu na dve časti lebo tých vecí je trošku viac. :)


Tak poďme na to



Wellaflex
 na vyrovnávanie vlasov. Skôr by som povedala na zmastnenie umytých vlasov. Po aplikácií som mala vlasy ťažké a neforemné. Proste katastrofa.


Syoss olej 
Po čase začal zapáchať. Je lepivý ale nevysušuje. Najprv je sice mastný ale po čase sa to vstrebe. No nemám z neho pocit záchrany pred suchými koncami.


 Nivea deodorant Fresh natural.
Vonia pekne ako skoro všetko od značky Nivea ale účinnosť 48 hodín ? Ani náhodou. Dala som si ho pár krát po sprchovaní a ráno som mohla ísť znova. Nevydrží.


 Catrice CONCEALER.
Taká som bola šťastná, že som objavila túto vecičku. Dokonca som si ju kúpila druhý krát ale aj posledný. Má veľmi slabú kryciu schopnosť a je mastnýýýýý. AAAAAA to je dosť problém kedže mám zmiešanú pleť.




MISS SPORTY SO PERFECT STAY COVERSTICK
Pane bože tak toto som si snáď ani nemohla kúpiť. Jedna z dvoch najhorších investícii. Trošku sa hanbím, že som chcela ušetriť a kúpila toto. Zaujímalo by ma či vôbec niekomu tento akože korektor vyhovuje :D


 Takže je tvrdý ako skala neroztieratľný, nekrycí, neprisposobivý a proste nedobrý. :D


Miss Sporty cat´s eyes liner
Áno môže byť ak si chcete vyrezať očnú linku namiesto toho aby ste si ju nakreslili. Je tvrdá a vôbec nedrží  počas dna sa na ňu nedá spoľahnúť.




 Astor Mattitude

Púder na zmatnenie :D ... áno jasné zmatní ale na 1 hodinu maximálne :D




TO BE CONTINUED ...


CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)