RECENZIA : Toto si už nekúpim 2. časť

A je tu druhá časť recenzie mojich kozmetických omylov. Keď sa na to tak pozriem a spočítam koľko všetko dokopy stálo, mohla som si radšej kúpiť niečo kvalitné.





NYC laky
Majú zaschnúť za minútu no mne sa moc nezdá. Farby maju sýte ale ani nevydržia dlho. Dva odtiene som už stihla vyhodiť :)


 Beyonce PULSE voňavka

Nie je to úplne zlá vôňa ale mne moc nesadla. Keď ju mám na sebe tak mi je z neja ťažko a vadí mi . Ale inak vydrží dlho. :)


Got2be POWDERful

Toto má byť prášok na objem. Lenže je to prášok ktorý akúrát tak lepí a nadvyhne vlasy tak o milimeter :D Suchý šampón má 1000 násobný účinok v porovnaní s týmto.


Essence 3D
Nenosím vôbec tiene na oči. A keď už tak len niečo telové a tak. No kedže mám zelené oči a viem, že mi fialová zvýrazňuje farbu, rozhodla som sa kúpiť si tieto tiene. Fialová je fajn ale nie takáto svetlá.
Okrem toho sú veľmi slabo pigmentované.



Avon Olejček na suché konce

Hm žiaden efekt, ešte by som povedala, že vysušujú.


S-HE ceruzka na oči čierna.

Ešte, že som si ju nekúpila. Bola v časopise ako darček. Pár krát som ju už mala ale musím povedať, že sa rozmazáva čize nič nevydrži.


Stay natural concealer Essence

Nevidím v tomto žiaden zmysel. Možno  som si vybrala zlý odtieň asi áno ale aj tak je to zbytočné. :)


Rozhodla som sa všetky terajšie veci, ktoré vlastním buď preriediť alebo domínať a kupovať si už len kvalitné produkty.
:)

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Nice beauty products! I like the essence concealer, the brush make the appllication so much easier :)
    If you'd like to follow each other (gfc,bloglovin), just let me know. xx Maja

    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for stopping by and sure I would like to follow you :)

      Odstrániť

Ďakujem veľmi pekne za každý komentár :)