Dovolenka : Tunisko- Djerba Hotel Vincci Helios RECENZIA

Na konci mája sme šli na dovolenku do Tuniska na ostrov Djerba. Preto som sa rozhodla, že vám napíšem recenziu ak by ste náhodou niekedy mali chuť ísť tu aj vy :) na konci je aj pár našich fotiek
dúfam, že sa  vám budú páčiť :)

HOTEL
Môj prvý dojem z hotela bol celkom príjemný. Prileteli sme v noci, čo nebolo až také zlé lebo nás čakal privítací nealkoholický drink a čakali na nás aj s večerou. Hneď na začiatku sme sa zdržali na recepcii, lebo nám trošku poplietli izby. :)

Z tohto hotela som mala pocit, že je viac menej francúzsky. Okrem Francúzov tam boli aj Nemci,veľmi málo Angličanov a dosť Čechov. My Slováci sme tam boli asi jediný :D

Hotel mal vlastný vchod a tiež svojich SBSkárov :D

Priestor na kávičku :) prostredie tam bolo fakt krásne. Upratané a s veľa možnosťami na oddych, aj keď ste chceli byť sami.

IZBA
Izba bola krásna priestranná a vždy čistá. Posteľ veľká a veľmi pohodlná. Nechystala som sa tráviť na izbe celú dovolenku, takže mne stačí len čistá posteľ a kúpeľňa.

Kúpeľna bola úplne perfektná.

Toto je pohľad od postele. Telka fungovala ale celú dovolenku sme ju nepotrebovali :)

Veľké skrine a oproti nim veľké zrkadlo, ktoré my baby využijeme :)

Balkónik s výhľadom na more :) Treba si dať pozor a balkónove dvere :) Prvý deň čo sme prišli: môj priateľ " Jeej balkón." a ja som hneď dobehla za ním a zatvorila dvere aby nám tam nenalietal nejaký hmyz :D Len škoda, že sa to z vonku nedalo otvoriť :D vonku nikoho keďže bola už noc :D strávili sme tam asi pol hodinu v smiechoch :D nakoniec sme zahliadli niekoho na inom balkóne a požiadali sme ho aby zašiel na recepciu nech nás vyslobodia :)

JEDÁLEŇ
Veľa jedla, úžasná najlepšia zelenina. Rôzne šaláty, neskutočne veľa koláčov a pečiva. Najmenej mi chutilo mäso. Ale keď grilovali kuracie na vonku to bolo neuveriteľne dobré. All inclusive alko nápoje neboli nejaké super ale tak dalo sa vybrať asi  z 5 druhov. Každý deň sme mali k dispozícií hocikoľko fliaš vody.

WIFI
Bolo zadarmo najlepší signál bol na recepcií.

BARY
Chýbal mi bar na pláži aby človek nemusel chodiť stále ku bazénu, keď už je raz pri mori. Takže bary boli jeden pri bazéne a ďalší vo vnútri. Celkovo to stačilo. Barmani boli ale nepríjemní a trochu mi znechutili dovolenku. Mala som pocit, že ich otravujem keď si niečo pýtam. To vážne. Zdali sa mi nervózni a neochotní.

ANIMÁTORI
Najlepší na svete. Možno aj kvôli nim bola táto dovolenka jedna z najlepších. Celý deň robili program až do večera. Boli veľmi priateľský a každý deň vás vítali s  úsmevom a s dobrou náladou. Škoda, že nevedeli po anglicky :D Za to po nemecky a francúzsky vedeli perfektne.

PLÁŽ
Pláž pred našim hotelom udržiavali stále. Keď sme sa boli prejsť ostané hoteli mali fakt zlé pláže - neupravené.

More bolo čisté a pieskové s pozvoľným vstupom. Najhoršie bolo, že boli naozaj veľa medúzok. Uvidíte na fotkách :)

PROSTREDIE
Krásne, priestranné a vždy upratané. Všetko je tam lacné, Oplatí sa požičať si auto a obehnúť celý ostrov Djerba. My sme boli na trhoch a to bol pre mňa najlepší zážitok. Majú tam aj krokodíliu farmu a dá sa ísť aj na štvorkolky. My sme boli dva razy :)

HODNOTENIE HOTELA

5/5

NAŠE FOTKY

Keby sa dalo hneď sa importujem naspäť :)

Krásny výhľad z izby :) Každé ráno nás vítalo slniečko :)

A toto je jedna z našich kamošiek medúziek :)

Výjadz na vodnom bicykli - samozrejme ku skalám ... :D

Ťavičky ...

Relaxxx ... :)

KROKODÍLIA FARMA

A ešte božtek :)

Naozaj som si myslela, že nás oklamali a že sú všetci umelí :D Boli tam ako také nehybné sochy.

Krokodílov tam bolo, že vraj okolo 400 a viac... No nechcela by som sa s nimi stretnúť zoči voči ;) Krásny zážitok... Odporúčam :)

....

Kvety na zjedenie... čo poviete ? :)

Na prechádzke vraj najlepšie opáli - je to naozaj pravda.

Moje okuliariky :) no kdesi som ich stratila :)

Kuk

To sú oni ...

TUNISKÉ TRHY
Skutočne perfektný zážitok. Máte možnosť vidieť ako sa na ostrove žije ...

To je čo ? :D My si ideme autom ale Tunisania majú iné spôsoby prepravy :)

Najprv som sa naozaj bála ísť do mesta a vzdialiť sa od hotela. Bolo to však zbytočné, lebo Tunisania si turistov vážia... Aspoň som z nich mala taký pocit. Na rozdiel od Egypťanov, tí sú veľmi nepríjemní a otravní .

Ako som hore spomínala my sme s poriadkom na pláži nemali problém. Táto pláž je trochu ďalej od nás. V každom prípade je  nechutné mať toto pred slnečníkmi. Sú to riasy, ktoré dosť na tom slnku zapáchali ...

Naj super palacinky- perfektná čokoláda a ešte lepší džem ... mňaaam

Ujo fotograf

A tak pár krát sa našiel aj čas na shishu :D ... Toto je náš kamarát LOTFI ... užili sme si s ním a s google translate smiechooov :D

Predposledná večera :) Tá je o ničom... už by som nešla :) Príliž dlhé čakanie a výber jedla bol taký... no ja sama by som si to nevybrala :)

Medúzky :)

Tenis :) hralo sa perfektne ...

Deň odchodu ... Naozaj som si to tam obľúbila. Ak hľadáte ALL INCLUSIVE dovolenku, kde máte veľa možností od volejbalu, tenisu, hrania šípok, aquagym, lukostreľba a veľa fakultatívnych výletov tento hotel je jeden z najlepších v akých som bola. Skvelí animátori a perfektné jedlo :)