NOSKO kozmetika pre vaše bábätká


Kozmetika  je nepochybne jedna z vecí, ktoré musíme riešiť pred narodením bábätka. Ak patríte medzi mamičky, ktorým záleží na tom , aby ich novorodeniatko neprišlo hneď po narodení do kontaktu s chemikáliami a umelými látkami, NOSKO baby kozmetika, je práve pre Vás. 


Ja som sa prvýkrát stretla s touto kozmetikou na stránke www.happybaby.sk, kde prebiehalo testovanie ich produktov. A odvtedy je NOSKO našou každodennou súčasťou. 

Nikdy nevieme, či naše bábätko po narodení bude mať citlivú pokožku alebo nie. No keď sa narodí, jeho telíčko je veľmi krehké a potrebuje sa čo najlepšie adaptovať na vonkajší svet. Z prírodného prostredia sa ocitne vo veľkom svete, kde si musí na všetko zvykať. Preto je podľa mňa dôležité hneď začať správne.

Napíšem Vám teraz niečo o týchto produktoch a aj moju skúsenosť. Túto kozmetiku si zamilujete .

Produkty, ktoré máme my : 


Telový a vlasový gél na umývanie
Telové mliečko
Telový krém
Krém na mliečne chrasty
Nosový sprej na upchatý noštek a odsávačka soplíkov. 

NOSKO craddle cap cream : Krém na MLIEČNU CHRASTU 


Priznám sa, že som nevedela, že moje bábätko malo Mliečnu Chrastu. Myslela som si, že je to len suchá pokožka alebo bežné lupinky, ktoré patria k narodeniu bábätka. Tie lupinky však samé nemizli ale ešte viac sa tvorili .  A tak  som si o tom začala viac študovať. 



Ide o prekrývanie  odumretých buniek a prebytočného mazu. 
Bábätku to nijak nevadí, no na pohľad to nie je pekné a tak isto nie je dobré pre pokožku hlavy aby sa tam držal maz. 
Všimla som si, že sa mu tá hlávka čoraz viac potila a vytvárali sa mu také nie veľmi pekné mapy na pokožke hlavy. A vlásky mal za pár hodín od kúpeľa mastné.

Pomohol nám tento krém. Aplikácia 2 dňová. 
Pred spaním nanesiete krém na miesta, kde sa chrasta nachádza. 
A necháte pôsobiť cez noc.
(VIDEO návod je u mňa na instagrame @nikolafoxholkova  vo výbere príbehov) 
Druhý deň ráno, umyjete a vyčešete . 
My sme sa ich zbavili takto za 2 dni. 






Odvtedy má Samko pokožku hlavy čistú a vôbec sa mu nemastí. Niekedy sa, kde tu, objaví šupinka, no hneď dáme tento krém a je to v poriadku.

Látky, ktoré obsahuje :  avokádový, bavlníkový a borákový olej a aloe vera.


NOSKO BODY& HAIR WASH GEL :  sprchový gél na telo a vlasy








Nosko Wash gel je dokonale jemný a zároveň dobre čistí pokožku. Má gélovú textúru, ktorá sa premení na luxusnú penu, ktorá je jemná a nemáte problém ju zmyť (čo býva nepríjemné u iných značiek) . 



Vôňa je taká mierne nasladlá a nie je úplne typická. Úprimne sme si museli na ňu chvíľu zvykať, ale teraz si bez nej moje bábätko neviem predstaviť. Je cítiť čistotou a sviežosťou


Látky, ktoré obsahuje : Sladké mandľové mlieko, ktoré hydratuje pokožku, dodáva jej sviežosť, hydratáciu, ochranu a regeneruje bunkové tkanivo.  Jablkový extrakt a jemnú penu Phytofoam ,ktorá nedráždi oči (neštípe) ani pokožku. Neobsahuje MYDLO.

NOSKO BODY LOTION : telové mliečko




Konzistencia je zas veľmi jemná a príjemná na dotyk. Stačí malé množstvo a pokryjete ním celé telíčko. Už pri natieraní máte pocit hydratácie a zamatovej pokožky. Ja som z neho naozaj nadšená a keď ešte viem, že nedávam svojmu bábätku žiadnu umelinu, tak aj spokojná. :) Ľahko sa roztiera a rýchlo sa vstrebe s tým, že pokožka neostane hluchá ako keby ste ju vôbec nenatreli(čo som spozorovala pri iných krémoch pre bábätká).



Látky, ktoré obsahuje : BISABOLOL (zložka harmančeka) má protizápalový a regenerujúci účinok . Mandľový olej, chráni a upokojuje pokožku. Obsahuje vitamín E, omega 3,6. Avokádový olej vyživuje a regeneruje pokožku. Olej z jablkových jadierok a jablkový extrakt. 

NOSKO BODY CREAM : telový krém aj na tvár





Tento krém je určený na veľmi suchú a citlivú pokožku. My  ho používame na tvár. 

Látky, ktoré obsahuje : mandľový, avokádový a bavlníkový olej (hĺbková hydratácia a ochrana ), sladké mandľové mlieko a bisabolol. 

NOSKO spray for nasal hygiene : sprej na nosovú hygienu





Nie je nič horšie ako keď človek nemôže dýchať. Niečo o tom viem, lebo som až do mojej operácie mala s tým problém. A určite nechcem aby tým trpelo aj moje dieťa. Najhoršie je  podráždiť nosovú dutinu tak malého bábätka nekvalitným sprejom .


Tento sprej do nošteka je izotonická morská voda, ktorá neobsahuje konzervačné látky a je plná stopových prvkov. Obsahuje 100 % prírodných zložiek. Aplikuje sa rozprašovačom, čo vás môže mierne vystrašiť. Ale napríklad moje dieťa to berie úplné v poriadku.



NOSKO je belgická značka kozmetiky pre bábätká. 

Môžete ju kúpiť v internetových obchodoch( pilulka.sk , benulekaren.sk , drmax.sk notino.sk a iné ) a dokonca som videla napríklad sprej do nošteka a odsávačku v DMke.

NOSKO má znamenitú vôňu, ktorú som si zamilovala a čo je skutočne najlepšie pri kúpeli sa veľmi dobre zmýva. 

NOSKO je prírodná kozmetika, ktorá ale obsahuje nevyhnutné minimum konzervantov a jemný hypoalergénny parfum.  Týmto malým množstvom konzervantov sa chráni pred baktériami, ktoré po otvorení na produkt ihneď pôsobia. 

Neobsahuje žiadne silikóny, parabény, ftaláty, sulfáty, minerálne oleje, phenoxyetanol, etanol a iné  ....

Nádobky Nosko sú vyrobené z recyklovaného materiálu a sú tiež recyklovateľné.



Komentáre