Recenzia : Trend It UP korektor na kruhy pod očami a červené bodky

Čím dlhšie používam tento produkt, tým viac sa mi páči. Ak máte tmavé kruhy pod očami, určite nie je dobré dávať si ako podklad, svetlejší odtieň korektoru. 

Jednak to nezakryje tú tmavú farbu a po druhé svetlý odtieň zvýrazňuje. Preto ak chcete zakryť tmavé kruhy, vyberte si radšej odtieň, ktorý vám ladí s pleťou a koniec koncov aj s make upom, ktorý používate.


 MATTE PERFECTION COVERSTICK 020 korektor



Tento produkt by som si pred testovaním v drogérii ani nevšimla. Je to taký nenápadný korektor v tyčinkovej podobe, ktorý ja osobne nepoužívam. Ale po tomto skúšaní mám pocit, že je lepší ako ten s aplikátorom od Catrice, ktorý mám doma. Je viac krycí a nemôžem naň povedať nič zlé. Používala som ho na zakrytie nedokonalostí. Malé začervenané miesta na tvári skryl perfektne. 



Konzistencia: krémová, dobre sa na pleti rozpracováva. Nie je hutný ani mastný. A nie je ani suchý. 

Krycia schopnosť: je veľmi dobre krycí. (treba ho dobre zapracovať na jedom mieste, nie rozotierať)

Použitie: je super na zakrytie červených bodiek, zjednotí pokožku. Nie je to ten typ korektora, ktorý sa používa na rozjasnenie. Možno aj preto lebo je v rovnakom odtieni, ako make-up a púder. 

Cena: 2,95 eur 

Ja si ho určite ešte kúpim a pravdupovediac, odkedy ho mám tak som ho každý raz použila. Naozaj mi to zakryje a zjednotí tmavé kruhy pod očami a prípadne skryje červenú bodku. 

Komentáre